Gå til innhold

KRYSS FINGRENE FOR MEG JENTER!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si godnatt til alle sammen her... da forlater jeg Bim noen dager... imorgen er den store dagen her:) Vaart lille gull skal endelig komme til verden!! Mange har spurdt meg idag.. "er du klar??" og svaret mitt er "NEI!" ... hihi.. kan ikke helt fatte det.. ;)

Og jeg tror ikke det vil gaa opp for meg foer jeg faar lille gull i armene mine.. Og saa er jeg saa spent.. er det en liten gutt eller en liten jente som skjuler seg i magen min ???? :P :P hihi...

 

Kommer tilbake igjen med oppdateringer, saa fort vi er hjemme. ellers saa faar dere nok hoere fra min kjaaaere sladrevenn sauen=) =)

 

Lyyykke til alle sammen, og spesielt lykke til, til alle foedeklare og overtidsdamene,!!! =) *sender dere maaasse foedestoev jeg, siden jeg ikke trenger mitt eget naa som jeg faar ks*

 

************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** **************************************************************

 

Haaper dere ikke glemmer meg helt da, selvom jeg er borte noen dager hihi :P kommer til aa bli rart uten Bim.. men samtidig saa kommer jeg vel til aa vaere meeer enn nok opptatt av den lille...

 

Jaja.. kryss fingrene for meg da folkens:) Nattinatt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crossed!!

Men jjeg må få krysse dem opp igjen når jeg må spise:D

Skrevet

Nattinatt!! Håper du får sove noen timer sånn at du er litt uthvilt i morgen. Husk at i morgen er første dagen i resten av ditt "nye" liv.

Ååååh så misunnelig jeg er :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...