Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ville bare si godnatt til alle sammen her... da forlater jeg Bim noen dager... imorgen er den store dagen her:) Vaart lille gull skal endelig komme til verden!! Mange har spurdt meg idag.. "er du klar??" og svaret mitt er "NEI!" ... hihi.. kan ikke helt fatte det.. Og jeg tror ikke det vil gaa opp for meg foer jeg faar lille gull i armene mine.. Og saa er jeg saa spent.. er det en liten gutt eller en liten jente som skjuler seg i magen min ???? :P hihi... Kommer tilbake igjen med oppdateringer, saa fort vi er hjemme. ellers saa faar dere nok hoere fra min kjaaaere sladrevenn sauen=) =) Lyyykke til alle sammen, og spesielt lykke til, til alle foedeklare og overtidsdamene,!!! =) *sender dere maaasse foedestoev jeg, siden jeg ikke trenger mitt eget naa som jeg faar ks* ************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ************************************************************** Haaper dere ikke glemmer meg helt da, selvom jeg er borte noen dager hihi kommer til aa bli rart uten Bim.. men samtidig saa kommer jeg vel til aa vaere meeer enn nok opptatt av den lille... Jaja.. kryss fingrene for meg da folkens:) Nattinatt;)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Crossed!! Men jjeg må få krysse dem opp igjen når jeg må spise:D
BabyV Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Nattinatt!! Håper du får sove noen timer sånn at du er litt uthvilt i morgen. Husk at i morgen er første dagen i resten av ditt "nye" liv. Ååååh så misunnelig jeg er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå