Gå til innhold

hvor ofte har dere sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sambo som lurer... jeg er i min 19.uke, og vi har sex nesten hver dag. har vært dårlig de 12 første ukene, så har litt å ta igjen;) lurer litt på hvordan det blir når magen blir enda større, med stillinger og sånn. det må da bli vanskelig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før, hver dag. fra når jeg sluttet å ta initiativet, sjelden. kanskje en gang i uken.

Skrevet

vi har sex stort sett hver dag:)

har hatt et uproblematisk svangerskap på den fronten iallefall:)

Skrevet

Hver dag.. Gravid eller ikke. ik no mindre sex lyst.

Skrevet

Hver dag her også...:) magen er ikke noe problem. Mange deilige stillinger hvor magen ikke er i veien:) er i min 30. uke btw.

Skrevet

Jeg er i uke 18 nå.. Å min sexlyst er på topp:-D har sex hver dag:D Men noen som kan komme med noen ideer på noe deilig eg kan gjøre me samboeren min:-D vil at han skal ha d deilig:-D Takk for svar jeg får:-D

Skrevet

sex? hva er det??

vel.. jeg har sex med meg selv omtrent hver dag, mens min samboer får helt hetta iforhold til magen.. han sier også at lysta har blitt borte, og at han runker for å tømme seg!

med andre ord, gleder meg til å få ut babyen og til å ha sex med min kjære igjen..

Skrevet

Nå er jeg ferdig barbert å klar for litt action i sengen:-D hehe.. Noen som vil komme med noen tips for hva som er deilig???:-)

Skrevet

Har nok litt mer sexlyst enn samboer for tia... Er 21 uker på vei og liker kroppen min veldig godt akkurat nå. Føler meg fin. Men sexlysten hans er nesten borte... :( Er redd for at når babyen har kommet og han kanskje får tilbake lysten igjen, føler jeg meg slapp og stygg... :/

Skrevet

uff bare vent til du har født! då har du så masse å tenke på at du ikke gidder å ha sex!

Skrevet

blir ikkje noko då heller skal eg sei deg!!!!!!!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har tre uker igjen til termin. Har sex rundt annen hver dag:-) Ikke noe i veien her i gården:-) Like godt nå som før. Er gravid med tredje mann nå. Var likt med de to andre og. Bare bruk fantasien, så kommer dere veldig langt. Masse lykke til i hvert fall:-)

Skrevet

Så ofte som mulig. Er i uke 36 og må være litt roligere/forsiktigere nå pga BL, men bruker dyna og puter til støtte eller finner andre stillinger som ikke er vonde å bruke. Deilig å elske, og deilig å kose dersom det er en "BL-vond" dag. Får ikke så ofte orgasme nå som tidligere, men synes ikke det er så viktig som å kjenne hvor han nyter meg og alt det gode vi har sammen. Heldigvis at jeg har en mann som alltid vil!

Skrevet

Har gått i rundt å vært spyklen i mange uker,så det har vært lite sex,selv om sexlysten er der.Er 14 uker på vei,så håper det blir bedre når kvalmen gir seg tror nok mannebeinet hadde satt pris på det,hehe...

Skrevet

Kanskje 1 gang i uka. Ikke mye. Men jeg må ha en orgasme nesten hver dag ;) Nå bynner magen å bli iveien. Uke 37.. Men det er utrolig godt når vi endelig har sex. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...