Gå til innhold

KRYSS FINGRENE FOR MEG JENTER !!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si godnatt til alle sammen her... da forlater jeg Bim noen dager... imorgen er den store dagen her:) Vaart lille gull skal endelig komme til verden!! Mange har spurdt meg idag.. "er du klar??" og svaret mitt er "NEI!" ... hihi.. kan ikke helt fatte det.. ;)

Og jeg tror ikke det vil gaa opp for meg foer jeg faar lille gull i armene mine.. Og saa er jeg saa spent.. er det en liten gutt eller en liten jente som skjuler seg i magen min ???? :P :P hihi...

 

Kommer tilbake igjen med oppdateringer, saa fort vi er hjemme. ellers saa faar dere nok hoere fra min kjaaaere sladrevenn sauen=) =)

 

Lyyykke til alle sammen, og spesielt lykke til, til alle foedeklare og overtidsdamene,!!! =) *sender dere maaasse foedestoev jeg, siden jeg ikke trenger mitt eget naa som jeg faar ks*

 

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

Haaper dere ikke glemmer meg helt da, selvom jeg er borte noen dager hihi :P kommer til aa bli rart uten Bim.. men samtidig saa kommer jeg vel til aa vaere meeer enn nok opptatt av den lille...

 

Jaja.. kryss fingrene for meg da folkens:) Nattinatt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MASSE LYKKE TIL!!!!!!

 

 

Skrevet

ååhhhh...såååå spennende! masssse lykke til da:)

Skrevet

krysser i vei

 

XXXXXX

 

har tilogmed laget en egen lykke til tråd til deg.. :)

 

*litt misunnelig*

Skrevet

Masse lykke til til deg.. Det blir helt sikkert flott og få den lille i armene sine, så krysser fingrene..

 

Kan jo tilføye at 16. august er en fin dag å ha bursdag på. Min vesle jente blir 3 år imorgen:-)

 

Lykke til:-)

Skrevet

Krysser i vei -e'kke noe å si på det! :)

 

Lykke, lykke til!!

Skrevet

naemmen saa fint gjort da:) ble smigret her :) hihi.. takk takk.. og tusen takk til alle andre som sender lykkeoenskninger!!

 

Naa skal jeg hoppe til koeys med et blad, og haaaaape paa aa faa litt soevn i natt.. YEAH RIGHT:P hihi.. natta!!!! :)

Skrevet

Så merkelig det må være å vite nøyaktig nå, hvor og hvordan :-) Lykke til så masse, og håper du får en fin opplevelse :-)

Skrevet

masse lykke til i morgen! dette går kjempebra! skal oppdatere bim med en gang, gleder meg til å få melding fra deg i morgen =)

Skrevet

masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

masse lykke til vennen ;)

dette kommer til å gå strålende ;)

du må huske vert minutt !!

kos deg !!!

klem

Skrevet

Lykke til!!

Så spennende. :)

Skrevet

Du har vel kanskje fått babyen din nå...? Uansett lykke til:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...