Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ville bare si godnatt til alle sammen her... da forlater jeg Bim noen dager... imorgen er den store dagen her:) Vaart lille gull skal endelig komme til verden!! Mange har spurdt meg idag.. "er du klar??" og svaret mitt er "NEI!" ... hihi.. kan ikke helt fatte det.. Og jeg tror ikke det vil gaa opp for meg foer jeg faar lille gull i armene mine.. Og saa er jeg saa spent.. er det en liten gutt eller en liten jente som skjuler seg i magen min ???? :P hihi... Kommer tilbake igjen med oppdateringer, saa fort vi er hjemme. ellers saa faar dere nok hoere fra min kjaaaere sladrevenn sauen=) =) Lyyykke til alle sammen, og spesielt lykke til, til alle foedeklare og overtidsdamene,!!! =) *sender dere maaasse foedestoev jeg, siden jeg ikke trenger mitt eget naa som jeg faar ks* **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Haaper dere ikke glemmer meg helt da, selvom jeg er borte noen dager hihi kommer til aa bli rart uten Bim.. men samtidig saa kommer jeg vel til aa vaere meeer enn nok opptatt av den lille... Jaja.. kryss fingrene for meg da folkens:) Nattinatt;)
Bebis120408+150511 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 ååhhhh...såååå spennende! masssse lykke til da:)
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 krysser i vei XXXXXX har tilogmed laget en egen lykke til tråd til deg.. *litt misunnelig*
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Masse lykke til til deg.. Det blir helt sikkert flott og få den lille i armene sine, så krysser fingrene.. Kan jo tilføye at 16. august er en fin dag å ha bursdag på. Min vesle jente blir 3 år imorgen:-) Lykke til:-)
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Krysser i vei -e'kke noe å si på det! Lykke, lykke til!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 naemmen saa fint gjort da:) ble smigret her hihi.. takk takk.. og tusen takk til alle andre som sender lykkeoenskninger!! Naa skal jeg hoppe til koeys med et blad, og haaaaape paa aa faa litt soevn i natt.. YEAH RIGHT:P hihi.. natta!!!!
Athina' Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Så merkelig det må være å vite nøyaktig nå, hvor og hvordan :-) Lykke til så masse, og håper du får en fin opplevelse :-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 masse lykke til i morgen! dette går kjempebra! skal oppdatere bim med en gang, gleder meg til å få melding fra deg i morgen =)
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 masse lykke til vennen dette kommer til å gå strålende du må huske vert minutt !! kos deg !!! klem
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Lykke til!! Så spennende.
*RutIetutt* Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Du har vel kanskje fått babyen din nå...? Uansett lykke til:o))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå