SuperMoM <3 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har i dag funnet ut at jeg er gravid.Lenge hatt mistanke om dette og i dag tok jeg testen.Har kjent bevegelse lenge i magen min,men trodd dette var luft bobler.. tenkte at jeg ikke kunne være gravid nå,sønnen min er jo ikke 1 år enda!! Har da ikke fått igjen mensen etter min forrige graviditet,så har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.Dette er virkelig skremmende.Hvor langt kan jeg være på vei når jeg allerede kjenner godt liv i magen?? Uff!Dette er skummelt.Skal dra på legevakta i morgen og finne ut litt.. Så da er jeg på en måte ny her da (selv om jeg var her da jeg gikk gravid sist) nye folk iallfall:)
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 ..gratulerer med nyoppdaget graviditet! Det er jo egentlig umulig å si noe om hvor langt du er på vei utfra at du kjenner liv i magen.. Noen mener de kjenner liv fra uke 10, mens andre ikke kjenner noe før de er 20 uker.. Det blir en spennende dag for deg i morgen, da! Lykke, lykke til!
SuperMoM <3 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Vet,men er så nyskjerrig på hvor langt jeg er på vei:p hehe.. har kjent "bobler" i magen en stund,men latt det være med det:p gler meg til i morgen.håper de finner ut noe.så spent:) Gifta meg jo også på lørdag som var,så ble jo en bryllups presang det her;)
strekkmerketrollet Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 oi gratulerer! Blir jo kjempespennende å finne ut hvor langt du er på veg da Blir vel sendt på UL tenker jeg? Lykke til, håper du oppdaterer oss
SuperMoM <3 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Skal til legevakta sida jeg vil finne ut raskest mulig og siden jeg ikke liker fastlegen min.ser ut som en gammel gris:/ Så det blir jo på sykehuse,så får håpe de sender meg på ultralyd da,siden jeg som sagt kjenner liv:p
SuperMoM <3 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 hm... Fikk bekreftet svangerskap og legen trudde jeg kunne være mellom 16 og 20 uker på vei.. Fikk UL i morgen.. spennende:) bli jo ikke stort mellom rom mellom denne og småen da:p
SokkeLaila Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Å Herre Jemini! Gratulerer igjen, da! ..har du ikke vært kvalm eller NOE? Helt utrolig! Lykke til på UL i morgen!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Hehe.. Så spennende. Gratulerer så mye!!
SuperMoM <3 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Ikke hatt noe kvalme,men det hadde jeg ikke under forrige svangerskap heller da.Hadde kun vann i kroppen i forrige,og nå har jeg kun kjent det at det har vært bevegelse i magen,men hadde bare tenkt at det var luftbobler:p takk takk:)
prøvekluten+3små Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 oi!hihi,milde himmel! er jo verre enn meg det,som ikke fant ut før i uke 14 første gang...men du ser,det positive med dette er at du a)allerede er over første trimester og alle "farene" b)ikke lenge til ordinør ul c)det blir rett og slett ikke så langt et svangerskap heller;O) grattis med giftermål og baby!
strekkmerketrollet Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 guri så spennende!!! Lykke til i morgen! (tror jeg hadde hatt problemer med å vente....hehe)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 oi! grattis da... tenk å oppdage det når du er ca halvveis.... gleder meg til å høre fra deg igjen....etter ul
SuperMoM <3 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2007 Hehe.Ja,det kommer jo mye positivt ut av det.Vil uansett ikke si noe sikkert om hvor langt jeg er på vei før jeg har vært på UL i morgen tidlig,men legen mente iallfall mellom 16-20 uker på vei.De kan jo ta feil de også da:p hehe.. får se i morgen.om det blir da,synes dagen går så utrolig seeeeent!!! hehe
twoboys & a girl Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Gratulere med giftemålet og ny oppdaget graviditet. Så spennende:o) Lykke til på ul i morgen.
tudeluuu Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Hei! Dette var jo kjempespennende!! Jeg er straks 15 fullgåtte uker, og kjenner livmora rett under navelen når jeg ligger.. jeg er også 2.gangs.. du kan jo prøve å kjenne selv, så får du en viss pekepinn. Er den over navelen, så er du nok nærmere 20 uker =) Dette blir spennende.. følger med og ser hva utfallet blir etter UL i morgen =) Lykke til!
SuperMoM <3 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2007 Hum.. Kjenner ikke,men vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da:p har ikke gått ned alt jeg fikk på meg fra forrige svangerskap så er jo mage der.kjenner på venstre siden min at der er bevegelse og helt nederst når jeg sitter.Kan jo hende jeg tar feil og at det faktisk ER bobler,men synes det er litt merkelig i og med at det var det som først gjorde meg mistenksom til at jeg var gravid.Det gjenstår jo å se i morgen tidlig.Uansett hvor langt jeg er på vei eller ikke så spiller det ingen rolle:) Hadde et fantastisk svangerskap sist og gikk 15 dager over før sønnen min kom,men klagde ikke:) Forteller hvordan det går i morgen:) Er veldig spent:p
tudeluuu Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 HVORDAN HAR DET GÅTT, snuppa & Andrè..??
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. august 2007 #20 Skrevet 17. august 2007 ja hvordan har det gått:)????
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 17. august 2007 #21 Skrevet 17. august 2007 Oj, så spennende! Gratulerer da:) Du kan få ultralyd for å få vite hvor langt du er på vei. Det fikk venninna mi enda hun max kunne være 8 uker på vei. Fikk innvendig UL og vite at hun var nøyaktig 7 uker.
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 17. august 2007 #22 Skrevet 17. august 2007 ups...lønner seg å lese alle svara først;) Ser jo nå at du har vært der! Så sprøtt å plutselig vite at du er så langt på vei da!
SuperMoM <3 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. august 2007 Hehe.. Det var nok ikke så langt på vei som legene trodde.Laaaangt ifra for å si det slik:p Var dit i halv ti tiden og fikk komme inn med en gang.Jordmora kjente på magen min og kjente ingenting!! Tok ultralyd og så ingenting.. Så sendte hun etter legen og han kom for å ta innvendig UL som er like festlig hver gang.NOT!! Fikk se noe kjempe kjempe lite.Som om jeg var mindre enn 5 uker på vei.Han nevnte noe om at det kanskje kunne bli til spontan abort fordi at det ikke var helt rundt,men litt mer pære lignende. (har forresten søkt litt på internett og sett bilder av hvordan de ser ut når man er så kort på veg og såg ikke rundt ut,men slik som vi såg på UL) Så han sendte meg for å ta blodprøve.Reiste hjem og ringte de etter en time.Hcg var på noe og 5000,noe som han mente var rart siden han ikke kunne se noe foster??? Er det ikke litt tidlig å se fosteret skikkelig da? hmm.. Så jeg måtte komme tilbake på onsdag og ta en ny blodprøve og så skulle jeg inn på poliklinikken.Så går nå og er nervøs i og med at han nevnte alt det han nevnte.. Pratet også om svangerskap utenfor livmoren,men trodde ikke det var det.. Har ingen smerter eller blødning,så da er det ikke noe spontan abort nå iallfall.Syns det hele er litt merkelig jeg da,men får iallfall svar på onsdag.Måtte sjekke om det har sunket det hcg greiene og viss det har det så er det jo negativt,så håper det har steget:) las om ei som hadde 3900 og hun var 4 uker på vei,så det er vel ikke umulig.. men så hadde hun også tvillinger da.hehe ble et langt innlegg det her,men er iallfall ikke langt på vei.. og vet jo ikke om det blir fullført heller,selv om jeg så gjerne har lyst til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå