Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 og da mener jeg stort hopp.. kjempe baby eller? wææ
~Milly~ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 I mitt tilfelle betydde det ingenting =) Hadde et hopp på 4 cm på 12 dager(målt av samme lege), og ble sendt på sykehuset for å undersøke om det var en kjempebaby(noe jeg var redd for i utgangspunktet, siden sf-målet var høyt FØR hoppet). Babyen var kun 5% større enn gjennomsnittet, og aldeles ikke noen kjempebaby. Hadde heller ikke mye fostervann(noe som også ble nevnt som en mulig forklaring). Det de kom frem til var at babyen rett og slett hadde lagt seg litt annerledes, og "tøyde" livmoren mer i høyden enn i bredden.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 svigerinnen min hadde enorme hopp siste mnd og resultatet var en gutt på 5760g 62 cm og 41 i hode. ikke for å skremme bare må si det men han er ekstrem på 6 mnd var han 16 kg 84 cm lang
Pipolinchen & Amalie Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 har ikke mye å si...jeg hadde nedfall på målet og var nettopp på kontroll meg ul de trodde ungen få ikke nok naring og er for liten...så akkurat omvand som dere, men ungen min var gjennomsnitlig stort akkurat som h*n skulle vare. og mi venninne var altid høyt oppe i målet men ungen veide kun1605g og var 50 cm stor. Ikke bekymre deg for mye
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde også hopp i sf målingene helt på slutten, og ble sendt til ul for å sjekke det ut. Ble selvfølgelig usikker, og så for meg det verste. Men på sykehuset fikk jeg vite at disse målingene er unøyaktige, og avhenger bla av hvordan leiet er og om hodet har festet seg eller ikke. Min baby ble estimert til å veie 3500gr. Hadde det vært fare for kjempebaby hadde du sikkert blitt sendt til ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå