Gå til innhold

er det noen her som satser på fullamming som prevansjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i tilfelle, hvor lenge er det siden dere fødte, og hvor sikre føler dere dere?

har nettopp vært til prevansjonspraten med legen min, ogmå vente litt før jeg får satt inn det som skal settes inn osv.

men må inrømme at disse kondomene ikke er særlig..

men det er kanskje dumt, ja? å satse på at det går bra?

hehe, var jo nesten sånn vi ble med barn i første runde..

(veldig ønsket, vi bare regna med at vi kunne starte prøvinga for alvor sånn utpå våren en gang.. ikke at jeg skulle gå høygravid på våren!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullammet i 6 mnd... mensen kom 6 uker etter fødselen, så nei, hehe, jeg stoler ikke på fullamming som prevansjon :)

Skrevet

Nei, vi bruker kondom, selv om vi ikke liker det. Her tas det ingen sjanser! Men jeg skal etter hvert få satt inn en hormonspiral. Må vente noen uker til... Det ser jeg frem til.

Skrevet

nei, tror ikke jeg tør å ta sjansen, altså..

rakk jo ikke få tilbake mensen etter prevansjonsstopp nå sist, før jeg var gravid, så jeg regner vel med å få mens nå snart...

men takk skal du ha:) på sykehuset sa de nemlig at "det er så sikkert så" men jeg kjenner et par som fikk to tette pga dette...

selvom jeg ikke har fått mensen enda, så kan jeg jo kjapt ha eggløsning... kanskje best å være forsiktig ja..

Skrevet

Jeg ammer ikke da... Men vi bruker ikke prev... for vi har litt lyst på to tette.... he he=) Så vi gidder ikke forhindre at det kanskje blir en til på vei snart=)

Skrevet

Fikk tilbake mensen når førstemann var 4 mnd, og blei gravid 2 uker etter det. No med andremann fikk ej mensen tilbake 9 uker etter fødsel og da var ej kjapp med å hive innpå med minipiller....3 så tette trur ej blir litt heavy... Og ja ej fullamma....

Skrevet

Det funker nok dårlig..

Jeg fullammer, og fikk tilbake mensen 8 uker på dagen etter fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...