Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du ikke kjøterne i seng før nu?

Siden du kommer valsende inn her så sent mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Hvordan kunne du tro noe slikt??? Irriterende at du har rett også.... De 2 minste drittungene har lagt seg ja:-)

Skrevet

hehe hva annet kunne ha oppholdt deg liksom? trening?

Skrevet

ja tenk at det kunne faktisk vært det:-) Er du småfrekk også?

Skrevet

nei nei hjertens oppriktig!

*knis*

Skrevet

Du kan gjerne få låne 3 stk av terrorgruppa mi, så du kan kjenne følelsen jeg har hver kveld:-)

Skrevet

Tss med litt kvinnekjærlighet, omhu og bestikkelser hadde de vel blitt som små kattepuser.

Småbarn er ikke så ulike mannfolk skjønner du =)

Skrevet

hehe.. må bare minne om at de har mine gener, så du bør nok passe deg for hvem du kaller småbarn vennen:-)

Skrevet

Det sier vi selvfølgelig ikke høyt! Desverre en liten glipp fra min side. Mener selvfølgelig store gutter.

Skrevet

Tenker du ville stått med oppvaskbørsten å pusset munnen med zalovann på 3-kløveret allerede etter den første timen:-) De har et språk som skremmer selveste satan bort fra nærområdet og får rygghårene mine til å reise seg som nåler bare de svarer:-) 6-10 og 14 år. Han på 16 er meg opp av dage:-) Så for at det ikke skal bli noen familiekonflikter hjemme hos dere, så holder han seg her sammen med meg:-)

Skrevet

Vel det letteste hadde vel ærlig talt vært 16 åringen. Hormonelle pubes gutter har jeg dressert før =P

Og en yngre bedre deg hadde vel kanskje ikke vært å forakte?

Skrevet

hrmmff.. jeg som er så snil og omtenksom Libido:-) Dessuten så blir vi mildere med årene...bare så det er sagt:-)

Skrevet

Guri.. da måtte du ha vært en drømme mann i dine yngre dager. Med tanke på hvor mild og god du er nå =)

Skrevet

Se der ja:-) Føler liksom at du har avslørt mitt sanne jeg..hehe

Skrevet

Ser du, skal ikke mye til å godt gjøre en mann ;-)

Skrevet

Ikke si det du... hvis ikke starter jeg nye debatter om vaksiner her inne:-)

Skrevet

Lover!!!

nei nu skal jeg godt gjøre en annen mann her. Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...