Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hvordan er turismen der og livet generelt? Har vært i phuket, men blir fortalt at det er såå rolig der i forhold.. hadde jo vært fint med litt shopping osv.... noen med erfaring
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 JAAA! Selve Krabi by har bra shopping, det har egentlig Ao Nang, havne/strandbyen ved havet og. Men ikke gidd å BO her! Ta ferga over til Koh Lanta, finn en rolig bungalowresort og bli på en deilig og folketom strand leeenge... Koh Lanta er en fantastisk øy! Det er så avslappet, rolig, mindre turistifisert og deilig. Folka her har et herlig lynne og resortene er mye mer avslappa og rolige enn Phuket. Har reist noe i denne delen av Thailand. Med og uten barn. Send gjerne en PM om du er interessert i tips og erfaringer.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Takk for svar.. Vi har allerede bestilt bungalow resort på koh lanta, så vi skal bo der. Men klart det er gøy med litt shopping og liv om kveldene. Vi var i Phuket med datteren vår i mars, da var hun 10 mnd, det gikk kjempe fint. Men vi må jo oppleve litt annet av Thailand også.
simsalabima Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ao Nang er dritt!! Verrste plassen i Thailand jeg har vært! Kryr av svensker! Så kan egentlig likegjerne dra til svinesund. Det eneste man kan shoppe er kanskje svenske kjøttboller. Nei, ta båten til phi phi. HELT fantastisk, bedre enn Koh Lanta synes jeg. På Phi phi må du bo på Long beach:) Men shopping... syns det var lite å shoppe overalt jeg, utenom bankok da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå