Gå til innhold

Er ikke potte en potte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen vil ha anbefalinger om hvilken man skal kjöpe.

Har jeg gaatt glipp av noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nei må selvsagt være en ferrari med spyle og tørkefunksjon. Gjerne med recaro-sete.

Skrevet

Potte er tacky......kjøp doring istedet!

Skrevet

kjøp den som heter hjertepotte eller noe sånt fra babybjørn. Da har ungen føttene på potta og man slipper at den følger med når ungen reiser seg, som fint skjer (erfaring). Vesla mi vil ikke på potte, hun vil på doring så det er veldig greit.

Skrevet

Skal man ha barn med kronisk dofobi i fremtiden, så er det bare å kjøpe potte:-) Mine drittunger har aldri brukt potte... Jeg ga dem juling hvis de prøvde å snike seg unna den daglige dotreninga! Rett fra bleie og på do:-)

Slike fantasiløse amatørkjærringer som kjøper potte har jeg lite til over for:-) Hva er hensikten? "Nå skal vi se hvor mye bomelom drittungen har lagt fra seg i deg, slik at vi kan vise frem til bestemor hvor flink drittungen har vært" Ikke rart ungene har dosperre eller fobi for offentlige toaletter senere i livet:-)

Skrevet

Nei, der ser du. Her har vi hjertepotte. Da maa det finnes flere.

Skrevet

FicherPrice har en som spiller melodi når det kommer noe ned i potta. Motivasjon liksom.

Skrevet

Får da inderlig håpe det................ men kan hende du må ha fisher price sin "learnig"............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...