Süsse Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ser noen vil ha anbefalinger om hvilken man skal kjöpe. Har jeg gaatt glipp av noe?
Libido- Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 nei nei må selvsagt være en ferrari med spyle og tørkefunksjon. Gjerne med recaro-sete.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 kjøp den som heter hjertepotte eller noe sånt fra babybjørn. Da har ungen føttene på potta og man slipper at den følger med når ungen reiser seg, som fint skjer (erfaring). Vesla mi vil ikke på potte, hun vil på doring så det er veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Skal man ha barn med kronisk dofobi i fremtiden, så er det bare å kjøpe potte:-) Mine drittunger har aldri brukt potte... Jeg ga dem juling hvis de prøvde å snike seg unna den daglige dotreninga! Rett fra bleie og på do:-) Slike fantasiløse amatørkjærringer som kjøper potte har jeg lite til over for:-) Hva er hensikten? "Nå skal vi se hvor mye bomelom drittungen har lagt fra seg i deg, slik at vi kan vise frem til bestemor hvor flink drittungen har vært" Ikke rart ungene har dosperre eller fobi for offentlige toaletter senere i livet:-)
Süsse Skrevet 15. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2007 Nei, der ser du. Her har vi hjertepotte. Da maa det finnes flere.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 FicherPrice har en som spiller melodi når det kommer noe ned i potta. Motivasjon liksom.
nickoline og supermann Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Får da inderlig håpe det................ men kan hende du må ha fisher price sin "learnig"............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå