så var vi 4 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Flytta inn i leiligheta her for 1,5 uke siden og nå er faen doen tett. Eller rettere sagt ALT er tett. Trekker dusjkabinettet til sides og der var det ikke vasket og sluken var full av hår og dritt. At det er mulig!!! Hva søren gjør jeg liksom nå, husverten sa jeg skulle prøve med sånn der gummisugestav og noe som het avløpsrens, men ærlig talt dette kan da ikke være min jobb, eller?
Gulosten™ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Du leier leiligheten regner jeg med? Det er uleier som skal stå får vedlikehold som er opplagt slitasje, og sånne ting som at doen tetter seg er overhode ikke din feil. De som bodde der før skulle ha vaska i sluket, så det får også utleier ta på sin kappe. Dette skulle han sjekket, og evt. tatt opp med tidligere leieboere.
så var vi 4 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 får jeg ikke løsna på det i kveld skal jeg ringe høytrykksvakta i morgen tidlig og få de til å komme, så får han heller trekke det av depositumet til den tidligere leieboeren. Æsj altså. Og jeg har tatt bilder av det, fy så ekkelt.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Hihihi.. Hun heter ikke brunosten.. Fniiis.. *ler høyt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå