Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Prøver igjen... (denne gangen med riktig stavet i overskriften..hehe) Har sett på denne dressen.... Den er jo ganske billig, men er den også bra?? Takker for svar:o) http://www.kidsfashion.no/kf/produkter/pike/jakker_yttert_y/p4045_lego_duplo_vi nterdress
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har også tenkt på lego dress i år. Hadde reima ifjor, var egentlig fornøyd, men vil bare prøve noe nytt. Står jo at den er best i test, kommer forresten ikke inn på linken din, jeg vil ha den oliven med lyseblått, men den koster litt mer.
minst Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Vet ikke med vinterdressen, men andre klær fra Lego er hvertfall kvalitet.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hvis du fjerner mellomrommet i linken (som blir der det blir linjeskift) så funker den ) Jeg har jente men har egentlig ikke lyst på (nok en) rosa dress.... har derimot ikke funnet så mange andre farger enn rød og rosa i de litt billigere dressene.... Denne er altså i mørk rosa med brunt fòr, det er pent nok egentlig (og den eneste de hadde i str 104...tror jeg...) Koster 699,- og det er jo forholdsvis billig... )
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Anyone. Den mørkrosa koster 899kr.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Nei sså feil. Så på Clikits jeg.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 hehe... Ja, jeg skulle akkurat til å svare at det gjorde du.. ;o) Ikke at jeg ser eller forstår hva som er forskjellig på dem, men den ene er altså dyrere enn den andre... Er jo dessuten bare Duplo dressen de har i vår str (104) så jeg har jo ikke så store valgmuligheter.... Kanskje jeg skal vente litt lenger utpå og se hva som kommer i butikkene.... Mener bare jeg har hørt at noen var så veldig fornøyde med Lego dressene og derfor tenkte jeg at "hvorfor ikke" De er jo mye billigere enn feks Reima....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå