Gå til innhold

Har sett på Reimadress til snuppa i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..de er sinnsykt dyre!! 900 kr for en dress til en ettåring er vel i meste laget? Vil ha den da, så vi får se..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nysgjerrige på de dressene selv, men har kjøpt andre dresser for i år

1 hel dress, ikke avtagbart for

1 hel dress, avtagbart for

1 2-delt dress med jakke og bukse..

Skrevet

De er verdt hver eneste krone...

Skrevet

Jenta mi er ett år i oktober og har ikke fått barnehageplass. Får jeg bruk for den? Hun går ikke enda.. Kanskje jeg skal vente til hun kan gå? Takker for svar!

Skrevet

Vesla har heller ikke fått barnehageplass, og er ikke av den mega aktive typen sånt sett.. derfor jeg har ventet med deen type dresser

Skrevet

Snuppa mi fyller også 1 år i oktober, og jeg har kjøpt dress...Hun går riktignok i barnehagen, men om de skal krabbe litt rundt ute, er de jo nødt til å ha noe, og en hel dress er kanskje bedre enn en todelt. Jeg kjøpte den tynne dressen, slik at jeg heller kan sette på henne ull på innsiden.

Skrevet

Er det nødvendig å kjøpe dress med for som kan tas ut OG dress med fast for? Hvorfor ikke ta ut foret når det ikke er så kaldt og sette det i til vinteren??

Synes i hvert fall det blir sykt dyrt om jeg skulle kjøpe 4 Reimadresser hvert eneste år! Mine 2 er 1 og 5.

Skrevet

Når de går i bhg er de verdt hver krone ja, men hvis de er med foreldre som jo har mulighet til å sjekke om de er kalde eller våte mye oftere, så syns jeg ikke det er helt nødvendig.

Vi hadde Reflex vinterdress til han når han var rundt året, de er absolutt å anbefale, koster 399,- og er lettere for et barn som er så lite å bevege seg i. Reimadressene er lette, men litt mer bumsete.

Kjøper fremdeles Reflex sine dresser vi, både vår og vinter. Bruker vinterdressen hjemme. Bruker vårdressene til Reflex både hjemme og i bhg.

Du kan hvertfall sjekke dem ut :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har kjøpt Reflex regndress, men er kanskje ikke nok. Det er så vanskelig når en er førstegangsmor. Hva vil de trenge og ikke osv.. Arrrgh! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...