Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hvor mye og ofte sover deres babyer på dagtid? Ser det står i den boka fra sykehuset at de gjerne sover 3 ganger på dagtid. Det skjer aldri her i huset. Hun kan innimellom ha en lang soveøkt på 3 timer, men aldri til faste tidspunkt. Ellers litt dupping ved puppen av og til.. Har dere faste tider de sover på dagtid?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Her er han våken ca. en time mellom sovingene - som varer fra en halv til et par timer. Ingen faste tider.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Legger du han fordi han sovner da, eller "jobber" du han i søvn etter at han har vært våken en time?
mamma >to gull Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Min våkner i 8 tida som regel. Steller han, får mat, koser oss sammen og leker. Så etter ett par timer er han trøtt, så da legger jeg han i vogna og vugger han til han sovner, evt går tur. Sover fra 1 time - halvannen time. Våken ca 2 timer, for så å bli trøtt igjen, går tur eller vugger han i søvn i vogna på terrassen. Sover 1 time eller 2. Så våken ett par timer og så har han gjerne en liten soveøkt i 5 tida på underkant av 1 time. Så legger vi han for kvelden ca halv 9-9.... Sånn går nå daga'n.....:-) Tidspunktene varier selvsagt litt avhengig når han våkner.. Han er 4 mnd og rutinene kom vel når han var rundt 2 1/2-3 mnd..
2småkrapyl Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Har en jente på 3 mnd og tre uker Våkner rundt 6-7 tiden... våken 1-2 timer- sover 1-1,5 timer våken 2-3 timer- sover 2-3 timer våken 2-3 timer- sover ca 1 time Våken 2-3 timer- så natt i 21 tiden. Dette hørtes jo veldig regelmessig ut da. Det er vel sånn jeg egentlig ønsker at det skal være. :-) Og noen dager får vi det til. Ofte er det kvelden som ikke blir som planlagt, med små dupper istede for en lang på 1 time. Prøver å ha henne våken i alle fall et par timer før det er natta.Når jeg har mulighet triller jeg vogn til krampa tar meg for å holde henne i sovemodus den lange økten på dagen. Håper det skal stabilisere seg så jeg får hvilt meg skikkelig eller gjort noe fornuftig i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå