Topmodel Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hva sender dere til maten . Jeg vil ha flere svar . jeg har en jente på 4 år som vil ikke spise mat .
jente og gutt Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Skiver, yoghurt, oppskåret frukt elller grønnsaker.
nickoline og supermann Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Brødskiver og youghurt..........nå får vi all mat i barnehagen vi skal flytte til. Det skal bli deilig!
Leola Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 får all maten vi og, gjett om det er deilig:)
Plutselig_gravid Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Er hun litt brødlei kanskje? Gutten min på snart 4 år spiste også plutselig lite brød i bhg. Jeg sendte med noe knekkebrød i tillegg til en skive en periode og det gikk ned på høykant. Og så har jeg yoghurt med til han innimellom. Skulle ønske de fikk mat i barnehagen der han går. Da kan barna velge hvilket pålegg de vil ha der og da. Må bare få sagt at når jeg jobbet i barnehage var der en del veeeldig småspiste barn der. Så innførte vi "smørelunsj". Altså de fikk mat i barnehagen. De småspiste var plutselig ikke så småspiste lenger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå