Gå til innhold

Utvidet permisjon..

Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man søke om utvidet permisjon, eller trenger man bare varsle arb.giver? (evt. skriftlig da eller?)

Noen som vet??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

jeg skrev en skriftelig søknad til min arbeidsgiver ang utvidet permisjon. Fikk jeg skriftelig svar tilbake at den var invilget :)

Mener man har rett på å ta et år ekstra permisjon..men det er ulønnet da:)

Gjorde det med begge mine..

Skrevet

Mener du permisjon etter at fødselspermisjonen går ut?

Du må varsle arbeidsgiver sneset 4 uker før om du skal være borte opp til ett år. Og du må søke ja.

Skrevet

Jeg ønsker å ha et år ulønnet permisjon etter at denne permisjonstiden er over.

Hva skriver man i en slik søknad da...og hvordan ordner man det praktiske....tenker da på at faren skal ha 6 uker permisjon når min er ferdig..går jeg ut i arbeid i 6 uker da, før jeg fortsetter med min forlengede permisjon???

(huff...skikkelig dårlig forklart..håper dere skjønner hva jeg mener...:))

Skrevet

Du kan jo søke om permisjon selv om far er hjemme tror jeg. Litt usikker, men kanskje noen andre vet.

Skrevet

Takk for hjelpen:) Finner nok ut av det...men bør vel gi beskjed til arb. giver ganske snart om planene mine -siden de bare har ordnet vikar dette året jeg er borte....huff-får dårlig samvittighet overfor dem:/ Vet jeg skaper problem ved å ikke komme tilbake som planlagt. Men det er økonomiske årsaker som gjør at jeg velger slik jeg gjør..med tre små barn blir det endel utgifter til barnepass:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...