Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Må man søke om utvidet permisjon, eller trenger man bare varsle arb.giver? (evt. skriftlig da eller?) Noen som vet??????
Trulte76 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 jeg skrev en skriftelig søknad til min arbeidsgiver ang utvidet permisjon. Fikk jeg skriftelig svar tilbake at den var invilget Mener man har rett på å ta et år ekstra permisjon..men det er ulønnet da:) Gjorde det med begge mine..
~sjiraff~ Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Mener du permisjon etter at fødselspermisjonen går ut? Du må varsle arbeidsgiver sneset 4 uker før om du skal være borte opp til ett år. Og du må søke ja.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg ønsker å ha et år ulønnet permisjon etter at denne permisjonstiden er over. Hva skriver man i en slik søknad da...og hvordan ordner man det praktiske....tenker da på at faren skal ha 6 uker permisjon når min er ferdig..går jeg ut i arbeid i 6 uker da, før jeg fortsetter med min forlengede permisjon??? (huff...skikkelig dårlig forklart..håper dere skjønner hva jeg mener...)
~sjiraff~ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Du kan jo søke om permisjon selv om far er hjemme tror jeg. Litt usikker, men kanskje noen andre vet.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Takk for hjelpen:) Finner nok ut av det...men bør vel gi beskjed til arb. giver ganske snart om planene mine -siden de bare har ordnet vikar dette året jeg er borte....huff-får dårlig samvittighet overfor dem:/ Vet jeg skaper problem ved å ikke komme tilbake som planlagt. Men det er økonomiske årsaker som gjør at jeg velger slik jeg gjør..med tre små barn blir det endel utgifter til barnepass:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå