Gå til innhold

Reflex parkdress 399 kr


Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

på Babyshop..

 

Hmm.. Er den noe tro?

Den er vel ikke varm nok til å brukes på vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vår-/høstdress? Reflex er knallgode, slitesterke dresser, og om du f.eks. kjøper ulldressen til Troll og har den under holder den ypperlig hele vinteren :-)

Skrevet

Står bare parkdress..

 

Sjekk babyshop.no

Skrevet

Det er vår/høstdress. Jeg har akkurat kjøpt en sånn. Virker helt super

Skrevet

Okei =)

 

Hmm.. Da må jeg kjøpe så han kan bruke den til våren da =)

 

Hvilken str burde jeg kjøpe tro? Han er 9 mnd nå, og bruker str 74..

Skrevet

Snuppa er 14 mnd og har Reflexdress i str 74, den er passe nå fremover... Ville kanskje kjøpt 80 eller 86, men det er vanskelig å si på forhånd, man vet aldri hvor mye de vokser..! Ta han med i butikken og prøv, sett han på rumpa og se hvor mye stoff som er til overs bak på ryggen..!

Skrevet

Ja det kan jeg jo.. Er jo en god stund til enda han vil få bruk for den, men da ser jeg kanskje lettere hvem str vi bør kjøpe =)

Skrevet

Jeg tok kanskje litt hardt i jeg :S

 

Men min minste er 16 mnd, jeg hadde kjøpt 92 til han nå

Men sikkert lurt å prøve på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...