Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 på Babyshop.. Hmm.. Er den noe tro? Den er vel ikke varm nok til å brukes på vinteren?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Er det vår-/høstdress? Reflex er knallgode, slitesterke dresser, og om du f.eks. kjøper ulldressen til Troll og har den under holder den ypperlig hele vinteren :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Står bare parkdress.. Sjekk babyshop.no
minst Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Det er vår/høstdress. Jeg har akkurat kjøpt en sånn. Virker helt super
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Okei =) Hmm.. Da må jeg kjøpe så han kan bruke den til våren da =) Hvilken str burde jeg kjøpe tro? Han er 9 mnd nå, og bruker str 74..
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Snuppa er 14 mnd og har Reflexdress i str 74, den er passe nå fremover... Ville kanskje kjøpt 80 eller 86, men det er vanskelig å si på forhånd, man vet aldri hvor mye de vokser..! Ta han med i butikken og prøv, sett han på rumpa og se hvor mye stoff som er til overs bak på ryggen..!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2007 Ja det kan jeg jo.. Er jo en god stund til enda han vil få bruk for den, men da ser jeg kanskje lettere hvem str vi bør kjøpe =)
minst Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Jeg tok kanskje litt hardt i jeg :S Men min minste er 16 mnd, jeg hadde kjøpt 92 til han nå Men sikkert lurt å prøve på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå