Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Gruer meg masse! xen min har nesten aldri vært sammen med sønnen vår. Jeg har hatt han hver dag i 15mndr.. Og det vil jeg gjerne fortsette med, men har masa på xen at han må komme å møte sønnen sin å sånn. vil at de skal ha kontakt. Nå har de ikke møttes på 2mndr.. HAn har ikke hatt tid elelr penger sier han... Vi skal på mekling ang samværsavtale og sånn snart og jeg syns 8dager i mnd er passlig (annen hver helg og 1dag iuka eller hvordan han velger å ha det) at han skal ha barnet.. Men det vil ikke xen min gå m på han syns at vi skal dele 60/40 fordi det ser finere ut på papiret.. MEn jeg veit han ikke komemr til å få bedre tid eller mer penger til å ta seg av tassen så da blir d til at jeg har han sikkert hele tida alikevel og det syns jeg er bra, men samtidig vil ikke jeg at det skal stå på et papir at jeg er mindre mor enn det jeg er.. Henger dere med? Vansklig å forklare.. Når xen ikke har giddi å bryddd seg med å besøke sønnen sin på 2mndr nå så syns jeg sjansen for 60/40 er litt seint.. Og litt brutalt både for tassen og meg.. Uansett hvordan det blir så må tassen venne seg til å være med faren sin og ikke plutselig være med en person han nesten ikke har hatt kontakt med en hel helg.. Faren t tassen har nesten ikke gjort noe.. han har kjøpt 2gensere 2 bukser 1smekke og 1body. skifta bleie 15ganger, holdt han da han bada 1gang, gitt han 3skjeer grøt og 15flasker, så betalte han forsikringa på han nå faktisk.. men ellers så virker det ikek som han bryr seg.. men sier han gjør det.. og når han først er her så kommer han etter tassen har sovna og står opp 2timer før han må dra igjen... så jeg blir så sinna og skuffa på tassen sin vegne.. men nå skal vi på meklig og jeg er så redd for at han komemr til å ta fra meg tassen.. se tassen bare 60% blir for lite.. MEn det må da finnes en lov om at så små barn ikke kan være en hel helg fra mamman sin hvis faren nesten ikke har hatt han før?
Huldretuss Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Ikke bekymre deg! Han får ikke 40/60 når det til nå har vært sånn du beskriver. Hvis du ikke går med på det, må han eventuelt gå til rettsak for å få det sånn. Hvis han er så interessert som du beskriver tviler jeg på at han gjør det! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Han får neppe så mye tid som han vil. Eksperter anbefaler jo ikke barn under 2 år å ha mer enn 1 omsorgsperson. Når foreldre bor hver for anbefaler eksperter hyppige samvær, men ikke overnatting så lenge barnet er under 2 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå