Gå til innhold

Herlige lillebroren min hihi.. barn er sjoenne:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har naa hatt full nedtelling til jeg skal faa baby.. (lillebror min er 5 aar.. liten attpaaklatt ja) :P Har begynnt aa finne frem leker som babyen skal faa av han, og leke med.. og han er jo skraaaasikker paa at det er en liten gutt som skjuler seg i magen min!

Men her i gaar,saa spurdte han iallefall til min mor.... (de bor to timers kjoering fra oss) "viss vi kjoerer EKSTRA fort til stavanger, kan vi da rekke aa se babyen komme utav magen???"

Min mor forklarer han at det gaar nok ikke. for dette er noe som bare mammaen og pappaen skal vaere med paa. Saa tenker han en liten stund da.. foer han plutselig utbryter: "hva med onklene da?"

Hihi.. saa soet atte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, så søtt =) Lillesøsteren min på 9 år gleder seg også veldig til å bli tante. Hun snakker hele tiden om at hun skal passe og ut på trilletur... hehe godt de gleder seg =)

Skrevet

hihi:) er saa goey atte:) Har en lillesoester paa 11 som er heeeeeelt i hundre.. ringer hele veien og spoer og maser hihi! Ville vel helst vert med paa hele ks hun om hun hadde faatt lov..

og hun hadde store planer om at hun faktisk kunne flytte inn til meg og samboeren og vaere barnevakt:P jaada.. litt vel ivrig... hun skal jo bli tante:P

Er saaa stolt over den tittelen ja:)

Skrevet

Lillebrødrene mine på 6 og 10 år STORgleder seg til å bli onkel. De er heeelt sikker på at det blir en gutt... hihi... Synger til magen, hjelper til med å finne på navn, leker klær og utstyr... De er såååå skjønne. Elsker de sååå...

Skrevet

hihih saa heeeerlig da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...