MathildeC Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg sliter en del for tiden. Idiotiske tanker som at gullet ikke liker meg (hun graater mer med meg enn med andre foeler jeg), smaa-problemer med amming, pluss jeg foeler meg saa utrolig bundet der jeg sitter paa sofaen med henne paa fanget hele dagen og kan ikke gaa noe sted (hun vaakner med en gang jeg legger henne fra meg, og begynner aa graate). Har daarlig selvtillit naar det gjelder det aa gaa ut, i tilfelle hun begynner aa graate masse naar jeg er ute og det ikke er mat hun vil ha.. Vet liksom ikke hva jeg skal gjoere med henne! Foeler meg saa mislykket, lei meg og sliten..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Et typisk nybakt mamma-syndrom.. Jeg har ikke fått snuppa mi enda, men det du beskriver nå, er det jeg gruer for at skal skje meg også.. Men om du triller henne da, gråter hun da? Sover hun ikke?
MathildeC Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Hun er som regel rolig hvis jeg triller - saa jeg faar bruke det mer enn jeg har gjort.. Men foeler jeg burde klare aa roe henne paa andre maater ogsaa..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Mhmm, som mamma så vil en jo bare det beste for bebi'n sin da vettu:) Og det er jo bra, men noen ganger så tror man at man er supermamma, og det går ikke så lenge.. Hvor gammel er hun nå da? Det tar jo litt tid å finne ut hva som er "galt" når de gråter også
MathildeC Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Hun er bare fem uker, saa ikke gammel.. Maa si at jeg har hatt det bedre i dag, det gaar voldsomt opp og ned har i gaarden. Har litt aa si hvordan hun har det og, i dag har hun sovet litt og da faar jeg litt mer overskudd!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 5 uker ja, d var ikke lange stunda å bli godt kjent på Du får gi deg selv og jenta ei stund å bli kjent på, så skal du se hun roer seg.. Mamma sa at jeg alltid var urolig for at d ikke var nok mat i puppen, så jeg måtte få mme i tillegg.. ammer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå