Gå til innhold

er dette normalt???? litt bekymret


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 32+1 i dag.. å ble blutselig såå kvalm og svimel...

er det fler som har opplevd det??

blir litt bekymret jeg, oxo har synet mitt blitt dårligere...

 

håper noen har svar på dette...

 

eller burde jeg ta kontakt med lege/ jordmor???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff...hørtes ikke moro ut,ville ringt føden med engang jeg,bare for å være på den sikre siden,kan jo være begynnende svangerskapsforgiftninger...ring du,lykke til;)

Skrevet

Syns du skal ta kontakt med lege. Dette er jo noen symptomer på sv.forgiftning. Ikke for å skremme altså..

Skrevet

men det skjedde jo nå for 15 min siden bare så kanskje jeg kan vente å se det ann til i morgen???

Skrevet

det må du nesten føle på selv,er du som kjenner kroppen din best..jeg selv har bare tatt en tlf til føden for å snakka med jormora,bare for å roet meg ned litt..god bedring iallefall;)

Skrevet

jeg hade oxo slik, men hadde lavt jern og blod lager:) tar di jern tabletter? prøv å drikk litt appelsein juice samme med di så tar kroppen det fortere opp:) og drik godt med vann, og få gjerne i deg sukker:) spis godt hver 4 time så går det nok over:) hadde slik selv, for min del hjalp det faktisk på å rense øynene:) med sånn øyebadevann:) blir fort svimmel og kvalm hvis man ser dårlig:)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...