StineMor_2007_ Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 jeg er i uke 32+1 i dag.. å ble blutselig såå kvalm og svimel... er det fler som har opplevd det?? blir litt bekymret jeg, oxo har synet mitt blitt dårligere... håper noen har svar på dette... eller burde jeg ta kontakt med lege/ jordmor???
Entil? Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 huff...hørtes ikke moro ut,ville ringt føden med engang jeg,bare for å være på den sikre siden,kan jo være begynnende svangerskapsforgiftninger...ring du,lykke til;)
*guttemamma* Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Syns du skal ta kontakt med lege. Dette er jo noen symptomer på sv.forgiftning. Ikke for å skremme altså..
StineMor_2007_ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 men det skjedde jo nå for 15 min siden bare så kanskje jeg kan vente å se det ann til i morgen???
Entil? Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 det må du nesten føle på selv,er du som kjenner kroppen din best..jeg selv har bare tatt en tlf til føden for å snakka med jormora,bare for å roet meg ned litt..god bedring iallefall;)
EnUndreneMor Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 jeg hade oxo slik, men hadde lavt jern og blod lager:) tar di jern tabletter? prøv å drikk litt appelsein juice samme med di så tar kroppen det fortere opp:) og drik godt med vann, og få gjerne i deg sukker:) spis godt hver 4 time så går det nok over:) hadde slik selv, for min del hjalp det faktisk på å rense øynene:) med sånn øyebadevann:) blir fort svimmel og kvalm hvis man ser dårlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå