Gå til innhold

Tippe kjønn utifra magebildene mine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil tippe kjønn på babyen ut i fra formen på magen ved å se magebildene på profilen min??

Er 33+1 er det vel nå...(termin 2.okt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

tror du får en gutt jeg... hehe magen din virket så rund forholdt til meg som skal ha jente... hehe

Skrevet

guttemage. du har spiss =) jeg skal ha jente og har lavere mage + mer mage på sidene. (kanskje det er fett jeg har men kaller det gravidmage jeg!)

Skrevet

mente du hadde en spiss mage ikke rund hehe

Skrevet

du kan se bilder av min,jeg skal ha jente. men har for første gang gutte mage,hehe..

Skrevet

hehe!

På UL sa de at mest sannsynlig blir det jente, men det var litt vanskelig å se...

Alle tipper gutt, ingen som tror det blir jente??

Tenk hvis det blir gutt a.. oi da har jeg en samboer som kommer til å hoppe i været... vi har ei jente fra før!! Jeg er like glad hva det enn blir jeg :)

Skrevet

Guttemage det der;) Ellers får du deg nok ei skikkelig guttejente;)

Skrevet

hehe!!

ei tøff guttejente.. :)

Skrevet

du har veldig fin mage:=)

men den er høy så jeg tipper jente... Magen min er ganske spiss (sjekk mage bildene mine, har ikke fått oppdatert nå i uke 34, men=) og jeg venter gutt, men den er ganske lav... Vises ikke bakfra at jeg er gravid...

men vanskelig å si, for du har jo litt gutte mage også;)

Skrevet

tipper gutt...jeg ser guttemage jeg:=)

Skrevet

Hehe jeg tipper det blir en bebis jeg :P

Det jeg sier når alle sier hva jeg får ;p)

Skal bli gøy å se hva alle får utifra gjettinger hehe

Skrevet

Tipper gutt jeg også, for det er nesten som å se magen min og jeg venter gutt. (hvis det stemmer at jenter = rund mage og gutter = spiss da :P)

Har termin dagen før deg forresten ^^

Skrevet

Du har jo typisk "guttemage"...meeeen det hadde jeg også denne gangen og jeg fikk jente...så jeg tror neppe en kan vite kjønn ut i fra magefasong;o) Men tipper gutt likevel, jeg;o)

Skrevet

Du har akkurat lik mage som meg, og jeg venter ei lita prinsesse. Fikk høre av alle at jeg hadde typisk guttemage, og var sikker på at det skulle komme en gutt. Men på 3d i juni så vi helt tydelig at alle hadde tatt feil. Så jeg ville gjettet på jente.Men man kan aldri vite:)

Skrevet

Jeg hadde lik mage som deg..og jeg fikk jente.. Alle sa jeg hadde guttemage, og at det ikke vistes bakfra...men men.. Blir kanskje ei tøff lita guttejente..er hvertfall det hun jeg fikk =)

Skrevet

jeg tipper også gutt:) jeg vet ikke kjønnet selv, men alle sier de tror jeg får gutt, kan ikke se bakfra at jeg er gravid, den er veldig spiss, og sitter høyt, men tiden vil vise. dere kan jo se bildene mine og dømme dere også:) har termin 2 oktober jeg også, så det blir kjempe spennende:-)

Skrevet

magen har ingen ting å si

har fått jente med både gutte og jente mage eg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...