Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hmmm... dattern er 3.5 år snart og jeg har hatt Reimatec vår og vinter dresser her i huset , men så sa noen til meg at når de blir rundt 4 så sliter de dressen så veldig (dattern min er höyt og lavt og TURBO , men har alderig slitt hull i Reimatec dressene) Reimatec eller Ticket er da mitt ? idag )
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 men leader er det ikke bare slit isolasjonspute på baby modellen da ? Jeg må ha str 104 til dattern iår !
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg ville gått for Troll :-) Har hatt både Reima og Ticket, og synes ingen av dem holder ordentlig mål til større barn, hvertfall ikke Reima. Nå har ikke jeg prøvd Reimatec+-modellen, men den er så dyr at jeg heller kjøper Troll og har tre dresser i en - hele året! Den mest slitesterke dressen vi har vært borti! Brukt i 1,5 år nå og ikke et merke noen steder :-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Nei Troll skal jeg hvertfall ikke ha ! - Orker ikke konseptet med uttagbart for. Höst dress samt vinter dress gar jeg allerede i REimatec. Hvorfor mender du at Reimatec ikke holdermål til större barn ? (suger til meg info når jeg altså för innkjöpet)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 i str 104 også `? Og er det tec ? JOY - har du fått de enda på siden din ?
~sjiraff~ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Nå har vi prøvd Troll og Reima, har store planer om å prøve ticket2heaven i år om jeg får tak i. Her blir de utsolgt nesten før de kommer i butikken, fikk ikke tak i fjor (gadd ikke dra inn til Oslo da).
Gjest Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg har en veldig aktiv gutt på 4 år som har slitt ut to Reima-dresser før fylte tre år, vi gikk da over til Troll og går aldri tilbake. Barnehagen hans nå er ren storbarnsavdeling, barn fra 3-6 år, og de anbefaler Troll, og sier at Reima ikke er gode dresser for barn over 3 år , hovedsaklig pga slitestyrke...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Wow... Vel dattern min sliter tydelig ikke mye da for hennes Reimatec ifra ifjor hvor vi ikke hadde mye snö er ikke tegn til slitasje på knär eller rompe. Kanskje jeg pröver den REimatec+ i år da !
Torpekjærringa Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Jeg har hatt både reimatech & T2H til jentene mine - og forguder ticket dressen - blir ikke noen andre her i huset trur jeg )
Torpekjærringa Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Bestillte her sist ;o) http://www.butik-bambino.dk/group.asp?group=103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå