Gå til innhold

revna du, og hvordan går det "der nede"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg revnet på tre steder, og selvom det ikke var mye, fungerer ikke alt helt som normalt enda... litt ubehag ved sex er vel det verste nå, 8 uker etter fødsel..

var på kontroll i dag, og legen sa at stingene så fine ut, men at jeg fremdeles hadde irritasjoner på livmorhalsen, og at det var dette som gjorde vondt..

hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vår det ubehagelig når vi hadde sex, helt til tja...ca 6 uker etter fødsel. Det som hjalp var masse masse glidekrem, veldig masse, hihi.

Skrevet

Jeg slapp unna med bare et lite skrubbsår! Men hadde helt sinnsykt vondt når jeg måtte på do og når jeg sto osv. frem til 3 uker etter fødselen omtrent. Nå, 6 uker etter fødsel, står det egentlig ganske bra til der nede :) Lucky me.

Skrevet

jeg sleit faktisk ikke med den tissinga.. det er jeg glad for!!

men grua meg noe SINNSYKT til de første gangene jeg skulle gjøre nr.2, altså...

for det var ikke godt..

håper ting normaliserer seg der nede snart altså.. vil gjerne kunne glede meg til sex igjen.. blir så skuffa når ting gjør vondt, når jeg så gjerne vil!

Skrevet

Jeg revna ikke egentlig, fikk en pitteliten rift så fikk et "pyntesting" som de kalte det.. Det går veldig bra her, alt var fint etter et par dager. Sex gjorde vondt kanskje frem til 3 uker etter fødsel.. =)

Skrevet

nr. 2 har jeg hatt null problemer med! ingen smerter :D hadde sex i nr. 2 5 dager etter fødsel til og med! hehe. får håpe du blir bedre veldig snart! krysser fingrene ;)

Skrevet

Revna "oppover" om dere skjønner og måtte sy ca 6 sting (3 på hver side) Bortsett fra at jeg måtte ta stingene, selv om det var sydd med tråd som skulle forsvinne selv gikk det veldig bra. 6 uker etter føltes ting omtrent som før, var litt slappere da, hehe.

Men nå etter 9 mnd kjenner jeg ingen forskjell fra før jeg ble gravid.

Skrevet

jeg revna heldigvis ikke.. var litt ubehagelig å gå på do etterpå forde, for man kjenner jo at det har skjedd noe der nede selvom man ikke har revna liksom:) men alt er som det skal nå.. kom ganske fort tilbake til meg selv igjen føler jeg

Skrevet

Jeg ble klipt pga tang og måtte vel så ca 8 sting. Jeg turde ikke gjøre nr 2 før etter 1 uke, men det gikk greit. Hadde ikke sex før etter 6 uker pga av at jeg blødde så lenge men har aldri følt meg annerledes der nede etterpå utenom at jeg føler meg mer følsom der:) Hold ut Vintersol så løser det seg;)

Skrevet

hehe, er ikke store problemer altså. bare så utrolig irritert når ting ikke er helt ok.. hehehe

jeg også blødde lenge, så har jo ikke prøvd allverdens enda.

kanskje jeg må prøve lykka igjen nå snart. stakkars kjærsten blir vel snart desp, han regna vel ikke med at det skulle bli noe problem i ettertid, når vi hadde sex helt frem til fødsel, lissom.

naive gutten. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...