Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg pleier å få orgasme når jeg sover (en gang i blant). Eller, det vil si, jeg våkner rett før og kjenner at det holder på å gå, og da er det bare å knipe bena sammen - og så får jeg orgasme. Disse orgasmene er helt ok, ikke sånn supergode, men skjeden eller musklene rundt skjedeåpningen trekker seg sammen noen ganger. Jeg har jo hørt/lest at orgasme beskrives med disse sammentrekningene. Spørsmålet mitt er: Er alle orgasmer sånn? Grunnen til at jeg lurer, er at når jeg har sex, opplever jeg (orgasmen) - hva det nå er - på en annen måte. Ved stimulering av klitoris får jeg noe som er veldig veldig deilig, blir varm i hele kroppen, kriblende følelser - eller hva jeg skal si, men ingen sammentrekninger i skjeden. Kun én gang har jeg fått sammentrekninger også under sex (samleie), og da var det helt fantastisk. Så altså, dette spørsmålet har sikkert vært stilt mange ganger før (hvordan er orgasme), men jeg synes folk bare svarer "du vet at det er orgasme når du har en". Men jeg vet egentlig ikke det. Det er to forskjellige. Er bare den ene en skikkelig orgasme? Og hva er det andre? Og en venninne av meg får sprut-orgasmer. Hun har aldri nevnt noe om sammentrekninger. Jeg er forvirret.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 ORGASME, ja det har du hatt!! finnes mange typer orgasmer.. jeg kan også våkne av orgasme, noen som er forskjellige fra det jer er vant til... noen ganger kan en ha sammentrekkninger i hele kroppen, mens andre ganger mindre.. ja, jeg vil vel konkludere med at du har i allefall 2 forskjellige orgasmer.. kos deg du, det er mitt råd:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Det er orgasme det du opplever i "søvne", uten tvil. Det samme med den gangen det var fantastisk som du skriver. Men de andre "orgasmene" dine vil jeg driste meg til å kalle forstadier til orgasme som ikke munner ut i en skikkelig orgasme. Forsøk neste gang du kjenner denne følelsen å fortsette med samme stimuli, ikke trekk deg unna, kan være at du kommer enda et skritt videre. Vil anbefale deg litt skikkelig onani om du ikke allerede er dreven i faget. Når det gjelder sprutorgasme strides de lærde. Noen mener at alle kan få dette ved rett stimuli, alikevell er det er fåtall som behersker teknikken. Men fortvil ikke. Jeg spruter, men den orgasmen er ikke på langt nær så god som "vanlig" orgasme. Sprute gjør jeg mest for mannens del. Det er godt, og føles befriende på en måte, men den kriblende varme følelsen kommer ikke. Men menn syns jo det er top of the pops, så helt okei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå