Gå til innhold

Herlighet, jeg er litt smaaforelska...


Anbefalte innlegg

Skrevet

*sukk*

 

 

Plutselig synes jeg han er saa DEILIG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, begge deler har jeg lärt meg aa si ;)

Skrevet

Jøss... Faktisk enig med Süsse..

Syns det virker/ser ut som Robbie er en blanding av en med et kromosom for mye, samt litt feilkoblinger i topplokket.

Men han er sikkert veldig grei...

Skrevet

Er ikke alle jenters dröm aa gjöre Mr. Williams snill?

 

 

Skrevet

Jeg maa legge til at spinning-intruktören min for noen aar tilbake var prikk lik Williams. Jeg spinna til jeg fikk gnagsaar!

Skrevet

Hoho, det kan jeg levende se for meg! Det er jo aldri morsommere å trene enn når du har rett motivasjon som driver deg :)

Skrevet

Jeg finner han liksom like attraktiv som en hvilken som helst 13 åring i voksen kropp. Ikke så veldig, med andre ord.

...og så er jeg overbevist om at han allerede er snill...

Skrevet

Det er derfor han ikke finnes interessant for deg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...