Süsse Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 *sukk* Plutselig synes jeg han er saa DEILIG!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg heller mer i retning av denne karen *sukk* http://www.youtube.com/watch?v=LF8unwxhNho
Süsse Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Ja takk, begge deler har jeg lärt meg aa si
KaMa Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jøss... Faktisk enig med Süsse.. Syns det virker/ser ut som Robbie er en blanding av en med et kromosom for mye, samt litt feilkoblinger i topplokket. Men han er sikkert veldig grei...
Süsse Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Er ikke alle jenters dröm aa gjöre Mr. Williams snill?
Süsse Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg maa legge til at spinning-intruktören min for noen aar tilbake var prikk lik Williams. Jeg spinna til jeg fikk gnagsaar!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Hoho, det kan jeg levende se for meg! Det er jo aldri morsommere å trene enn når du har rett motivasjon som driver deg
KaMa Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Jeg finner han liksom like attraktiv som en hvilken som helst 13 åring i voksen kropp. Ikke så veldig, med andre ord. ...og så er jeg overbevist om at han allerede er snill...
Süsse Skrevet 15. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2007 Det er derfor han ikke finnes interessant for deg mer.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 En snill Robbie? Hmmm... ikke mindre lekker av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå