mamamamamamama Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Noen som har erfaringer med å reise uspesifisert til syden med barn?? Sier de ikke tar hensyn til om du har barn med eller ikke, men flere jeg har snakket med har komt på helt OK plasser.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har også hørt det du sier at de med barn som reiser uspesifisert kommer på veldig bra steder og de slipper å måtte flytte på seg underveis. Men har ikke erfart dette selv, kun hørt fra andre!
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Det har jeg også hørt, fra ganske mange faktisk!
St.Sunniva Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg jobber i reisebyrå, og kan bekrefte at det IKKE er sånn at man kommer på et bra sted bare fordi man har barn. Man kan betrakte seg som heldig dersom man får det på denne tiden, og spesiellt nå som det har vært så dårlig vær og mange vil reise. De fleste garantibostedene reiseselskapene har er allerede booket opp, og for å få solgt de resterende flybillettene, legges det ut som uspesifisert. Reiselederene på stedet vil da bare kjøpe inn billigste mulige bosted for å innkvartere de som kommer....Dere har ingen garantier for noe som helst, bortsett fra f.eks et dobbeltrom m/dusj og wc dersom dere velger den varianten. Ikke basseng, a/c, barneseng, kort vei til strand/byen osv... Med små barn ville jeg vært veeeeldig skeptisk. Uten barn, helt greit
nickoline og supermann Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg gjorde det i juni. Var helt ok i forhold til det reisemålet jeg valgte, men jeg fikk ikke barneseng og måtte ha han i senga med meg. gikk fint det altså, men neste gang tar jeg med reiseseng:) Men så var det den baggasjeovervekten igjen da..........
St.Sunniva Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Juni er lavsesongsmåned, så da er ikke pågangen så stor, og bostedene kan være bedre. Men siden sommeren har vært dårlig, så er det ikke mye billig/bra å oppnå for tiden. Tror ikke du skal måtte betale overvekt for reiseseng...de bruker være ganske flexible når det gjelder barnevogner/senger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå