Gå til innhold

November: forvirret mor trenger litt ymse svar :)


-Helen-

Anbefalte innlegg

hei.

hvor skal jeg begynne ?:)

hvor mye spiser deres små om dagen ? jenta mi får 3 måltider for dagen. grøt/skive til frokost.....middag glass el hjemmelaget....og grøt til kvelds...ellers en del pupp, og litt frukt.

 

sover de hele natten ?

jeg sliter litt med sovingen, hun får fortsatt litt pupp om natten, noe jeg skulle ha kuttet ut for lenge siden, men jeg har bare ikke ork på skrik:)

vet hun ikke er sulten, men er bare fryktelig kosesjuk :)

hvordan få henne til å sove hele natten ? jeg tror jeg har prøvd alt, men blir glad for tips :)

 

så skqal vi til syden om 1 mnd....erfaringer noen ?:)

 

ble mye spm her, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er riktig og galt. Men kan fortelle om min gutt. Han spiser grøt til frokost, skive til lunsj, middagsglass og grøt til kvelds. Og kanskje litt frukt en gang midt på dagen. Men han vil ikke ha pupp på dagen. Kun morgen og kveld. Han sover hele natta. Men begynner dagen en gang mellom 6.30 og 7.30.

 

Så det jeg tror, er at hun kanskje trenger mer mat på dagtid først,... men jeg er ingen ekspert. Det ble i allefall slutt på nattmaten her når han fikk rikelig med mat på dagen. Men jeg har en matape da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spiser grøt til frokost, 1,5 skive til lunsj, middag (som regel vår mat) og kvelds (som regel skive). Han får også yoghurt eller frukt minst en gang i løpet av dagen. Han vil heller ikke ha noe særlig pupp på dagen, men han får når han legger seg og våkner minst en gang for å få mer. Så ligger han lenge om morgenen og drikker.. Jeg syns også det er lettere å gi han pupp på natten enn å høre på skrik, og jeg har tro på at de nattavvenner seg selv før eller siden.

 

Vi var i spania i 2 uker i juli, og det gikk kjempe bra. Nikolai fikk den 4. barnesykdommen da vi kom frem (41 i feber), men det var ikke spesielt problematisk. Hva spesifikt lurer du på i forhold til å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææ...lurer på om det er noen tips om hva jeg skal ha med meg til den lille....jeg kommer til å ta med meg mat hjemmfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...