Gå til innhold

Noen andre her som har måttet si opp jobben pga

Anbefalte innlegg

Skrevet

"rare" arbeidstider? Jeg jobbet kun midt på dagen, 13-18 , 9-17 o.l. Hvis jeg hadde fortsatt der, hadde jeg ikke fått hentet sønnen vår i barnehagen. Og pappaen jobber i anleggsbransjen, og er sjelden hjemme før barnehagens stengetid (16.30). Derfor er vi avhengig at jeg har en jobb hvor jeg får hentet ham..

Første gang jeg spurte på aetat mente de jeg slapp karenstiden pga at det gjaldt barn. Men andre gang sa de at det var min egen feil at jeg ikke fikk hentet ham... Er strax ferdig med permisjonen, og må søke arbeidsledighetstrygd, hvis jeg ikke finner meg en jobb.

Noen andre som har vært borti det samme? Fikk dere karenstid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva karenstid er jeg?!

men jeg jobbe ri bhg, og der er hender det jo minst en dag i uken at jeg må være på jobb 07.30 og åpner ikke bhg til mie 07 så blir dte vankelig. og andre dager samme uke jobbe rjeg også til 17. det er vel ganske vanlige arbeidstider det du har der.

kanskje du må høre om venner eller besteforeldre kan hjelpe deg de dagene du ikke rekker å hente.?!

Skrevet

Ja, men det er hver dag, det tidligste jeg slutter er 17.. kan ikke bruke bekjente hver eneste dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...