♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 For 2 uker siden var henvisningen oppe til kirugisk vurdering.., men fortsatt ikke hørt noe.. Er snakk om celleprøve fra en kul i lysken som jeg har hatt i over 4 mnd.. Og fjerning av kulen.. Er det sånn at jeg kan måtte vente i flere uker/mnd til?? Er jo like spent hver gang jeg går til postkassen.., og like skuffet hver dag... =(
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Skal prøvene tas, eller er de tatt? Hvis det er prøver som skal dyrkes tar det tid. Er det oppsett av time skal det jo passe inn i programmet... Ring dem på mandag, du.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Prøver som skal tas.. Henvisning fra legen min.. Ikke tatt noen prøver enda.. Gidder egentlig ikke ringe noe mere til dem.., for de har suset så vanvittig.. Men skulle jo ikke tro at det skulle ta så lang tid når de mistenker at det kan være kreft!?!? ( ifølge legen og bloddama som forsnakket seg litt) Blir så irritert..=(
♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Ingen som har vært inne til sånne undersøkelser?? =)
afrodite79 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Kommer litt ann på hvilket sykehus, tok celleprøve av en kul i brystet for et par år siden, ventet under 1 mnd mener jeg å huske. Var på Ullevål.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Buskerud sentralsykehus jeg skal til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå