2barns mor Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg er bare SÅÅÅ spent på hvordan det gikk med deg på Moxnessklinikken jeg, hadde dessverre ikke mulighet til å være her inne igår, så dant ut at jeg roper på deg for å høre!! Var selv til fastlegen i dag, å han mente at det så absolutt var på sin plass med en henvisning. Jeg kunne få velge om jeg ville ha Moxnessklinikken eller Stokkan Klinikken sa han... må sjekke litt om begge er i avtale slik at jeg evt. kan få det dekt, men det er jo ikke sikkert at jeg får det i det hele tatt... venter spent på svar fra deg!
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hun opererte seg idag visstnok...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Joda, hun fikk det dekket. Så fikk hun vite at hun skulle få operasjon i DAG kl. 13.15.
2barns mor Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Allerede i dag??? Jøsses.... det gikk jammen fort gitt!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Ja, mens hun snakket med legen fikk han en telefon fra ekpedisjonsdama om at det kom et avbud og at hun kunne få det i dag. Hun var glad for at hun slapp å grue seg lenge. Kan tenke meg hun har sovet lite i natt.
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Sniken Cat, hihi;) Snek i køen før meg;) Bare 15 dager igjen til det er min tur:-D
2barns mor Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Lykke til Monajenten.... du både gleder og gruer deg tenker jeg..
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jepp, det kan man trygt si;) Gleder meg til sånn tre-fire uker etterpå Og til neste sommer og bikinivær:-D
Cat.68 Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Ja da er jeg ferdig, og sitter nå godt i gostolen i stua. Jeg har selvfølgelig vondt men trudde dt skulle være verre faktisk. Men jeg er flink til å ta smertestillende,og plager ikke meg selv unødvendig. Operasjonen var vellykket og de fjernet så mye som 500 ml fett på fettsugingen og 1850 kg med hud, fett og div annet gørr sikkert. 2barnsmor. Jeg vil varmt anbefale deg Moxnessklinikken og navnet på Kirurgen kan jeg sende deg på Pm om du vil. Vil også anbefale deg www.bukplastikk.com ,som en vei i prosessen. Nå gleder jeg meg til å få tatt en første kikk på magen da drenene skal fjernes. ;o))
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Gratulerer med vel overstått Cat.68 ) Så fint at du føler deg i fom form ) Og ikke minst, gratulerer med ny mage )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå