Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Enkelte her inne er jo "alltid" her!!! Åssen har dere tid te det?? Det må da være andre og bedre ting å bedrive tida m?????
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Eh... Hva da??? Være m barna, husarbeid, arbeid, trening, you name it! Hvem har tid til å sitte m huet i skjermen hele dagen?? Ikke jeg iallefall!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Strikking? Makramé? Legge puslespill? Spionere bak gardinene for å se om nabogubben har fått noen nye elskerinner i det siste, og ikke minst forsikre seg om løvet fra trærne hans faller på hans side av gjerdet? Det fins sikkert mange fiffige aktiviteter en kunne bedrevet, men tror jeg velger å holde meg her inntil videre
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Næh. Etter at barnevernet tok unga og sosialen satte ned fritidsstøtta og tok fra meg støttekontakten har det blitt lite annet å ta seg til. For ikke å snakke om hvor slitsomt det er å drive og surre rundt når vekta har sprengt skalaen og rullatoren ble stjelt av no'n jævla trygdesnyltende utlendinger. Det er dette eller scrapbooking, liksom, og jeg har jo ikkeno' å ta bilder av. *lever og ånder for å gjøre annie lykkelig*
Libido- Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 kan du ikke bare søke frem noen eldre innlegg og lese svarene på dem? Det spørsmålet har vært oppe tusen ganger. *gjesp*
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Ungen har lagt seg. Husarbeidet er gjort. Arbeider ikke på kveldstid. Sykler i stua. Stolt av meg sjøl jeg nå. ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 He he, ja det må jeg si.. Folk er rare. Er dere blitt firkanta i øynene? Eller er det bare en myte....???
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Jeg er kranglesjuk, har du ikke skjønt det????? :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 lite? nei, mye, med tanket på at jeg prøver og få med meg alle innleggene som blir posta på dib i løpet av et døgn :-)
lanoforliten Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 He he, det er jo en fulltidsjobb, det! Husk å spise, da....:-)
Ikkelektuell Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 "Være m barna"? Du er på internett. Dette er ingen mobiltelefon. Og forresten så er det egentlig ikke greit da heller. Det er jo ingen ting som heter å "være emm barna"!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 ja, jeg rekker og spise på natta, da er det ikke så travelt her inne :-) men bare kjøpe pizza eller fjorland ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå