Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 To bodyer Strømper' Ekstra bukse og genser Ullgenser og bukse Utedress Regntøy Støvler Tøfler Babysafe pose til å sove i Bleier Smokker Noe mer?? Lenge siden jeg har hatt barnehagestartunger:))
Karomamma Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Synes du er flink, jeg! Full kontroll, ser det ut som
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jo, takk... Full kontroll er mellomnavnet.. Eh...
Plutseliten :) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hmmmm...solkrem Sånn i tilfelle det blir sol....
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 SOL??? Hva er det? Jeg har vurdert minkolje, det er det vi impregnerer hud med, ikke sant?
Plutseliten :) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Tja...da jeg sist så den tror jeg det var en sånn stor gul ting på himmelen...som gjorde at vi kunne gå med mindre klær,bli gode å varme,blomstene grodde istedenfor druknet,det var laaange lyse sommerkvelder og noe som het tropenatt Impregnering er nok bedre enn solkrem ja.... Var ute på trehjultrilletur med lillegutt i dag...fy..f...han hadde på seg vanntett..hehe..regndress Mikk-Line...skulle være såååå bra.Og gummistøvler i str 18 Han var klissvåt fra ytterst til og med bleia ) Til produsentens forsvar..regnet det ikke lite! Synes egentlig jeg var ganske sprek der vi vasset avgårde..ut på tur osv..og ikke sure engang..bare veldig våte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå