Millapril Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Erica har fått skikkelig dilla på å suge på underleppen sin. Hun suger skikkelig intenst og jeg prøver å bytte ut med smokk. Men den kommer rett ut igjen og så er det igang med leppa igjen! Nå har hun blitt helt sår og rød stakkars, og jeg lurer på hva jeg evnt kan smøre på med. Vil jo ikke at hun skal få i seg div kremer heller, men tenkte kanskje vaselin kunne gå bra og at jeg smører på dette når hun sover. Da suger hun jo ikke på leppa Noen tips eller?
måken og vesla Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Syns jeg ser henne. vesla her har også hatt noen runder med å suge på leppene sine. Noen ganger vrenger hun liksom begge leppene innover - ser ganske stygt ut - men ikke så lett å gjøre noe med, hun tar jo uansett ikke smokk. Jeg ville kanskje smurt med olje, og da tenker jeg matolje, ikke babyolje. Har lest at til babymassasje bør en bruke en god olje, som er spiselig, feks solsikke, raps eller olivenolje. Hvis du smører det på så gjør det jo ikke noe om hun får det i seg.
Bellen^2 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Sebastian hadde en periode da han sugde inn underleppa si, men det gikk over ganske kjapt. Han bruker jo smokk, og synes tommelen var stas en stund, men nå er han bare helt avhengig av smokken. Å smøre på litt matolje var jo en god idé. Hadde det vært Sebastian kunne jeg bare smurt litt grønnsaksmos på leppa så hadde han definitivt ikke suttet mer på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå