Gå til innhold

Flere som skal på ultralyd i uke 20?

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg skal det og synes det er litt sent. Har litt lyst å ringe å høre om jeg kan komme før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal... Blæææh... Ventetiden har vært eviglang, men nå nærmer det seg laaangsomt. Skal neste fredag, så om en drøy uke altså. Håpehåpe at alt er bra med lilleball.

Skrevet

hei:)

jeg var da jeg var nesten 20 uker, men terminen min ble flyttet 2 dager så da var jeg 20 uker da jeg var på ordinær ultralyd:)

Skrevet

Jeg skal! Men det var fordi jeg skulle på ferie..

Skrevet

Jeg ville ha ringt, for det er sent. Jeg fikk time i fellesferien jeg, det var de som hadde satt meg opp, og da var jeg 17+5 for det sent nok mente de.

Skrevet

Ja enig med athina.... man bør ta første ul før fulgåtte uke 18....har jeg fått beskjed om....jeg ville ha ringt=) lykke til

Skrevet

jeg har UL 13. sept, og etter mine beregninger er det i UKE 20.. synes også at det er veldig sent, men sånn er det vel bare!!

Skrevet

Jeg har fått time når jeg er 19+1... altså i uke 20. Syns det er sent, men de vet jo når terminen er... kjedelig.

Skrevet

Jeg skal på ul til mandag, da er jeg 20+2. Syntes det er veldig sent jeg også..men det gjør tydeligvis ikke legen og ahus:-(

Skrevet

Jeg og får UL først i uke 20. Var ikke no problem det mente de.... Leeeeenge og vente ja!! Skal 27.8.

Skrevet

Artig, er akkurat påbegynt uke 20 den dagen du skal på UL. Skal den dagen jeg også :-) ...og ja, det er svæææært lenge til. Men vi holder ut, gjør vi ikke????

Skrevet

Jeg ringte legen i stad,da jeg ikke har fått noen innkalling enda.. Er 15+2 i dag. Hun sa at det var vanlig mellom uke 18 og 22.. Så det kom nok.. Forskjellig fra fylke til fylke... Men for oss som skal på Ahus, er visst alt litt seint..

Skrevet

Jeg også, 20+1. Bortsett fra at det er leeenge og vente, så ser man jo bedre på organgene jo senere det er (har jeg lest i "På vei"-boken av Gro Nylander), på den andre siden er det litt mer usikkert med terminbestemmelse for det bør gjøres innen uke 19. De vet nok hva de gjør, men noe senere enn i 20ende uke bør det ikke være ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...