Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 jeg er så sliten å lei! svigermor er faktsik svigermor fra helvette! situasjonen er så utrolig ille og ikke har jeg noen å snakke med! kan ikke fortelle historien her heller for svigerinna mi er her og da blir jeg bare truet med å bli anmeldt igjen!! jeg er så utrolig lei meg og sambo er også lei seg! jeg skjønner ikke hvordan noen kan oppføre seg sånn mot sin egen sønn og hans familie! :( jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! har så lyst til å søke hjelp å råd men vet ikke hvor! skulle virkelig ønske jeg kunne fortelle dere!
cashewnøtta Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Uffda:( Høres ikke bra ut! Er det så ille, hadde jeg vurdert å kutte kontakten!
trompetisten Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Æsj da. Det kan ikke være lett. Vet ikke hva problemene går ut på, men kan psykolog, fast lege, advokat eller politi være noe å snakke med? Om ikke annet tøm ut gørra ved å sette ord på det med penn og papir (eller på data`n seff). Ofte hjelper det bare å sette ord på virrvarret inni seg. Håper det ordner seg for deg. Klem fra meg
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 jeg har tenkt på psykolog, men vet ikke helt hvordan det skal hjelpe! har faktisk lurt på å kutte kontakten helt men sambo har 5 små søsken og vil ikke miste kontakten med de. :( hun er helt gal spør du meg! Vi må skifte dato på dåpen fordi det KANSKJE ikke passer for hun da! (så nå har vi dåp om 2 uker!!!!!) hun tar det personlig at vi ikke skal bruke hennes dåpskjole og kaller opp sønnen sin og meg de værste ting! og bruker psykisk terror til den store gullmedalje! :( jeg blir så fortvila!
mamma39 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Kutt henne ut. dere kan vel ha kontrakt med søskene hans, selv om dere ikke har kontakt med morra lykke til. Skjønner deg godt , har selv omtrent det samme her. Selv om hun har skjerpet seg. Noe sikkelig. Og det rare er jo etter at hun skjerpet seg. så ble hun syk.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 men hun er den eneste familien hans! det har hun jo sørget for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå