Gå til innhold

nyter et glass rødvin-...


beri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min samboer kjoepte en roedvin til 180 kroner saa vi skulle kose oss ordentlig etter min avholdenhetsperiode paa ni maaneder. Det smakte nyyyyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hørtes godt ut med et glass vin. Hi hi hi Hadde nesten glemt at jeg kan ta med litt vin jeg:0) Nå blir det nok et glass på bryllupsdagen til helga:0)* gleder meg *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm... jeg koste meg med en delig kald corona øl med sitron for et par uker siden.. nammmmmmmmmmm..... ;) det var GODT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk noen glass hvitvin i går til deilige reker sammen med min samboer.... Det var bare helt nydelig....

var også ute med noen venninner for noen uker siden og da koste jeg meg med en halvliter... det var kjempegodt....

Så noen fordeler har det med å ikke kunne amme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg ammer, men tar meg likevel et glass roedvin i ny aa ne. Det skader jo ikke baby'n. Drikker ikke SAMTIDIG som jeg ammer da, men rett etter, slik at alkoholen fordufter foer neste amming. Og ville aldri ammet i beruset tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ammer også...Har ikke tatt vin enda men stoooor fare for at det blir et glass iskald Chablis på fredag mmmmmmm.... Tar det lang tid før alkoholen er ute fra melka? Tenkte å pumpe og kaste jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholen fra et glass vin er visstnok ute av kroppen etter 2 timer.

Kooos deg paa fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...