Gå til innhold

Utenom tema, men trenger litt assistanse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nedenfor ser dere hva jeg har fått fra mail fra amazon.com. Har bestilt en dvd, men kommer ikke i posten. Er ikke helt sikker på hva dette betyr. Dvd har ikke kommet i posten og det er en stund siden jeg har bestilt. Noen som kan hjelpe meg...??

Please send your cheque or postal order to:

Amazon.co.uk Accounts Department

Patriot Court

1-9 The Grove

Slough

Berkshire

SL1 1QP

UK

Please write your e-mail address on the cheque or postal order to help us process your order more efficiently.

Note: we are only able to accept postal orders denominated in pounds sterling or cheques denominated in pounds sterling and drawn on a UK bank.

Want to manage your order online?

If you need to check the status of your order or make changes, please visit our home page at Amazon.co.uk and click on Your Account at the top of any page.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nesten virke som om du må betale på forskudd i form av sjekk.....ville ikke gjort det, tror jeg.... Kan du ikke sende de en mail og høre? Eller bestille et annet sted, hvor du får regningen i posten med filmen du bestilte? Aldri lurt å betale på forskudd....lett å bli svindlet.

Skrevet

.

Skrevet

Høres rart ut at du skal være nødt til å betale med sjekk hos amazon. Har selv bestilt derfra og har bestandig betalt med kort. Har du sjekket statusen på bestillingen din på nettet?

Skrevet

Hei! Har ikke sjekket status nei. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å betale med kort, men det var noe jeg ikke helt forsto. Skulle taste inn noen nummer helt på slutten men kunne ikke forstå hvilke nummer. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...