Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Pølsa & Tjompen var jo som dere vet med gaver til oss i dag, blomster, gavekort og bamse fra leadern (tusen takk!). Jeg vil sende dere alle en god klem og takke ærbødig for dette. Det er så innmari godt å kjenne på det at dere damer bryr dere om Mikael og oss.. Blomstene var kjempefine!!!! Vi får ta oss en tur på badeland snart også, blir nok koselig det.. =) Til dere som trodde jeg ville synes det var rart for meg å ta imot dette, jeg må bare si igjen at det var det ikke! Det var rørende og godt. Dere damer og dette forumet har vært til tider en stor del av livet mitt siden mars 2005, og jeg setter utrolig pris på dere alle! Ser desverre at det sirkulerer en del dritt her innimellom, men håper det blir bedre igjen. Vet at det finnes maaaange gode mennesker her inne som har masse nyttig å komme med, og omtanke for andre. Igjen, tusen takk fra oss alle! Tror mannen syntes det var stas også da jeg kom hjem og viste hva vi hadde fått.. Masse knuseklemmer sendes over hele landet fra meg i kveld, fang dem den som vil! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Sender en klem tilbake =)
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg fanget en, jeg:) Det skulle bare mangle, dere fortjente det virkelig etter alt det dere har måttet oppleve. Sender en klem rett tilbake!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 hei.... jeg var ikke med på gaven din,men i tankene mine og i hjertet mitt er jeg med... mine varmeste tanker til dere.. klem
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Klem tilbake! =))) Kos dere i badeland! Klem :-)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Kom sånn plutselig på at det er jo flere her inne som ikke bor i Norge (dunker meg selv litt i hodet nå). Så da sender jeg ut en del utenlandsklemmer også!! =)
Koala *g07* Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 fanget en og sender deg en stor tilbake!
Torpekjærringa Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Sender en STOR klem tilbake til deg )
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Kos dere masse på badeland. Stor klem til dere alle.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Kos dere på badeland! Klemmer tilbake! :-)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Ohhh klemmings=) Godt å kunne bidra med noe som ''varmer'' om man kan si det slik, håper dere får en fantastisk flott dag på badeland når den tid kommer=) *klemmer igjen*
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Jeg fanget en:o) En stooooor klem tilbake også!
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Fanget en klem jeg å.. Sender en STOOOOOOOOR klem til deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå