Gå til innhold

Vakraste songen i verda?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva er den vakraste songen du veit om? (som kan lastast ned frå iTunes preferably...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg Ser med Bjørn Eidsvåg.

Skrevet

Athlete - Wires (sånn all over vakrest)

 

For tiden:

Lonestar - I'm already there

Skrevet

Gjerne ein som passar å ha som musikk til ein babyvideo ;)

Skrevet

Det e deg jag elskar....carola....åhh....hør teksten!

Skrevet

Det vet jeg ikke, men Duerme, negrito med Mercedes Sosa som vokalist er i hvert fall fin, særlig om du som nicket indikerer behersker spansk.

Skrevet

Åhh, da MÅ du bruke Lonestar sin I'm already there.

Den passer SÅ bra!!!

Her er teksten:

 

He called her on the road

From a lonely cold hotel room.

Just to hear her say I love you one more time

And when he heard the sound

Of the kids laughing in the background

He had to wipe away a tear from his eye.

A little voice came on the phone

She said, Daddy, when you coming home?

He said the first thing that came to his mind.

 

Chorus

I'm already there,

Take a look around.

I'm the sunshine in your hair,

I'm the shadow on the ground.

I'm the whisper in the wind,

I'm your imaginary friend.

And I know I'm in your prayers,

Oh, I'm already there.

 

2nd Verse

She got back on the phone

Said, I really miss you darlin’.

Don't worry about the kids, they'll be all right.

Wish I was in your arms,

Lyin’ right there beside you.

But I know that I’ll be in your dreams tonight.

And I’ll gently kiss your lips,

Touch you with my fingertips.

So turn out the light and close your eyes.

 

Chorus

I'm already there,

Don't make a sound.

I'm the beat in your heart,

I'm the moonlight shining down,

I'm the whisper in the wind,

And I’ll be there to the end.

Can you feel the love that we share?

Oh, I'm already there.

 

We may be a thousand miles apart,

But I’ll be with you wherever you are.

 

Chorus

I'm already there,

Take a look around.

I'm the sunshine in your hair,

I'm the shadow on the ground,

I'm the whisper in the wind,

And I’ll be there to the end.

Can you feel the love that we share?

Oh, I'm already there.

 

Oh, I'm already there...

 

Skrevet

MOnajenten: tårene trillar... *sukk*

 

Og du som anbefalte mercedes sosa: takk takk takk! Fann ikkje den songen, men maaasse anna snadder *herleg*

Skrevet

You are my sister- Antony and the Johnsons. Skikkelig vakker låt:=) Får tårer i øynene hver gang jeg hører den..

Skrevet

jeg liker tir na noir med vamp. Ellers er "vintersang" med Odd Børresen nydelig.

Skrevet

Martina McBride-In my dausthers eyes. Den er så utrolig nydelig=)

Skrevet

beautiful med smashing pumpkins er nydelig:) hørte den akkurat nå ja.

 

For you med Tracy Chapman er fin, God only knows med beach boys,

 

skal du ha med no fra graviditeten er "nå lever den av seg selv" med de lillos nydelig da:)

 

lullaby med dixie chicks

 

Lars Lillo Stenberg synger Prøysen (hele plata!!!)

 

Butterfly med Lenny Kravitz

 

Fine fine sangene:)

Skrevet

Akkurat nå.

 

Why med Annie Lennox. Må bare høre den høyt :)

Skrevet

Nei men minst da, er ikke du bare skjønn!!!!!!!!!!!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...