Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Kva er den vakraste songen du veit om? (som kan lastast ned frå iTunes preferably...)
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Athlete - Wires (sånn all over vakrest) For tiden: Lonestar - I'm already there
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Gjerne ein som passar å ha som musikk til ein babyvideo
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Det e deg jag elskar....carola....åhh....hør teksten!
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Det vet jeg ikke, men Duerme, negrito med Mercedes Sosa som vokalist er i hvert fall fin, særlig om du som nicket indikerer behersker spansk.
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Åhh, da MÅ du bruke Lonestar sin I'm already there. Den passer SÅ bra!!! Her er teksten: He called her on the road From a lonely cold hotel room. Just to hear her say I love you one more time And when he heard the sound Of the kids laughing in the background He had to wipe away a tear from his eye. A little voice came on the phone She said, Daddy, when you coming home? He said the first thing that came to his mind. Chorus I'm already there, Take a look around. I'm the sunshine in your hair, I'm the shadow on the ground. I'm the whisper in the wind, I'm your imaginary friend. And I know I'm in your prayers, Oh, I'm already there. 2nd Verse She got back on the phone Said, I really miss you darlin’. Don't worry about the kids, they'll be all right. Wish I was in your arms, Lyin’ right there beside you. But I know that I’ll be in your dreams tonight. And I’ll gently kiss your lips, Touch you with my fingertips. So turn out the light and close your eyes. Chorus I'm already there, Don't make a sound. I'm the beat in your heart, I'm the moonlight shining down, I'm the whisper in the wind, And I’ll be there to the end. Can you feel the love that we share? Oh, I'm already there. We may be a thousand miles apart, But I’ll be with you wherever you are. Chorus I'm already there, Take a look around. I'm the sunshine in your hair, I'm the shadow on the ground, I'm the whisper in the wind, And I’ll be there to the end. Can you feel the love that we share? Oh, I'm already there. Oh, I'm already there...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 MOnajenten: tårene trillar... *sukk* Og du som anbefalte mercedes sosa: takk takk takk! Fann ikkje den songen, men maaasse anna snadder *herleg*
cherry coke Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 You are my sister- Antony and the Johnsons. Skikkelig vakker låt:=) Får tårer i øynene hver gang jeg hører den..
prekæs Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 jeg liker tir na noir med vamp. Ellers er "vintersang" med Odd Børresen nydelig.
<3MammaMia<3 Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Martina McBride-In my dausthers eyes. Den er så utrolig nydelig=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 beautiful med smashing pumpkins er nydelig:) hørte den akkurat nå ja. For you med Tracy Chapman er fin, God only knows med beach boys, skal du ha med no fra graviditeten er "nå lever den av seg selv" med de lillos nydelig da:) lullaby med dixie chicks Lars Lillo Stenberg synger Prøysen (hele plata!!!) Butterfly med Lenny Kravitz Fine fine sangene:)
♥ DAME Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Akkurat nå. Why med Annie Lennox. Må bare høre den høyt
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Nei men minst da, er ikke du bare skjønn!!!!!!!!!!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå