Gå til innhold

My travel - noen som vet om de er ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

strenge med overvekt. jeg pakker og pakker. tatt ut masse, men nå er det ikke mer å ta ut synes jeg. Har enda 30 kg til meg og gutten min. Har betalt for 5 kg overvekt allerede. så de siste 5 hadde jeg håpet å slippe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde overvekt tror jeg og det gikk bra... hjem igjen hadde vi ihvertafll overvekt....

Skrevet

JAAAA, de kan være strenge med overvekt.

I våres fikk vi med litt over ut uten noe problem, på hjemreisen hadde vi med mindre siden mat og bleier var brukt opp, men slapp ikke igjennom uten å betale.

Grrrr, sur var kjerringa også.

Skrevet

får satse på at det går bra. helt sykt at gutten min kun har lov å ha vogna med seg.... ellers dør jeg jo ikke av å måtte betale 600 kr heller, men vil jo helst bruke de på noe annet da:)

Skrevet

Kan du ikke pakke noe under vogna, la tepper, bleier og slikt sammens med vognen når vi reiste til utlandet og måtte ha med oss vogn.

Skrevet

Bulgaria - skal til Albena

Skrevet

Oki, vi opplevde dette på Gran Canaria.

Dama veide til og med håndveska mi.

Skrevet

å huff da. veninna mi også sier at de er strenge......., men de må jo forstå at man må ha med mer enn vogn til en liten gutt,....

Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvor mye/lite du har pakka. Men ta med deg flytende vaskemiddel så kan du vaske barne-tøyet i vasken på hotellet. Det tørker jo så fort i varmen.....

Skrevet

Nei det forstår de ikke.

Prøvde å si at alle har noen kg på de aller minste også, det er jo så masse de trenger på tur. Men dte var ingen nåde.

Det som irriterre meg mest var at de ikke sa noe på utreise, da hadde vi fint tatt ut noe.

Skrevet

Tror det er vaskemuligheter der. har med både biotex og sånne prøvepakninger jeg har fått både her og der......... , men synes ikke jeg har pakket så mye. tatt ut en del, men nå ser jeg ikke hva mer jeg kan ta ut.......ser jeg nok om 14 dager først ... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...