Papegøyeblomst Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har vært så fyyyysen på brownies i det siste, men ikke hatt ork til å lage... Men, fant en enkel løsning - pose fra toro! istedenfor vann og ett egg som det står på posen, tar jeg heller to egg og etpar dl melk, + en stor boks m valnøttkjerner - NAMMENAMM!!!! Akkurat satt formen inn i ovnen, nå venter 25 laaange minutter, før jeg skal stappe trynet til jeg blir kvalm, hehehehe... "Fordi jeg fortjener det!!!" 16 dager til termin, har strøket sengetøy og redd opp babysenga og vogna idag, + pakket det meste i sykehusbagen. Stellebordet er fyllt opp m kurver m håndklær, kluter og stelleprodukter, alt babytøy vasket og sortert og lagt pent ned i kommoden. Hadde jeg bare orket å shave dåsa nå, så, hadde alt vært perfekt.... Hva pusler dere andre fødeklare med ikveld, da?? Klem fra
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Wow, imponert jeg. Kremt har 15 dager til termin her, og har vaska klær og lagt i kommoden. Ellers står ting litt rundt omkring og er ikke klart.Fødebagen er heller ikke pakka, men har så god tid jeg...hehe Ble strippa på kontroll i dag, så spent på hvordan går:) Har ei fra før av da, så kluter og håndklær etc har vi nok av til babyen å
strekkmerketrollet Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 hmmm... er ikke fødeklar jeg da ....MEN FIKK FRYKTELIG LYSST PÅ BROWNIES!! åååååååå--------mmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå