NyttNick Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 ..og sjekke om dere har en topp fra oxmo str L eventuelt M som dere ikke har bruk for...? Har klart å ødlegge en av mine "yndlingstopper",og tviler på at jeg får kjøpt ny i butikken da jeg kjøpte min tidligere i sommer...Hvertfall ikke her jeg bor..Kjøpte den på Lene V.. Den er hvit (ikke hvit-hvit) med blå-grå-grønne blomster på..Himla vanskelig det skulle være å forklare da.. Tynt stoff..Kort ermet og med knapper foran.. Betaler gjerne noen kroner for den om noen har... Står : call no.201805 og V.A.T 28286163 på lappen inni den.. Krysser fingra..
Mrs. Bouquet Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Tror ikke jeg gidder å lette på ræve altså, hadde vært veldig rart om en slik topp tilfeldigvis hadde havnet i skapet vårt. Men kommer jeg over en kan du gjerne få kjøpe den.=)
NyttNick Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Nei..skjorte med knapper foran...Korte armer...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Tips: Lag et nytt innlegg der du ettersøker denne toppen i selve overskriften! Skader heller ikke å kontakte de på Lene V, - din lokale butikk kan jo kontakte andre butikker.
NyttNick Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Ja skal dra innom Lene V og høre om de kan hjelpe meg... Høres skikkelig desperat ut jeg nå men likte den toppen sååå godt.. Skal prøve med ett nytt innlegg...Takk for tipset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå