Gå til innhold

Idag har vi besøkt Mumidalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Frognerparken.

Junior synes det var super spennende, og for noen av de yngre barna der for skummelt....

så de ble båret ut hylende...

Teater er GØY!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er passe alder for Mumidalen i Frognerparken ? Har ei som blir 2 i sptember.

Foregår det over flere dager?

Skrevet

Så kult!!! Jeg så annonsen, men vi rekker det ikke denne uka dessverre. RajaPia - tror stykket går til og med søndag, to forestillinger om dagen.

Kanskje like greit å vente til neste år for oss siden det kan være skummelt...

Skrevet

Vi har ikke vært og sett Mummi i Frognerparken ennå i år, men har vært og sett Pippi Langstrømpe og Emil i Lønneberget. Så Mummi i fjor, skal tilbake i løpet av uken også - det går torsdag og fredag kl. 12 og 18, og lørdag og søndag kl. 12 og 16. Vi satser på å finne en dag vi slipper å svømme frem til teltet : )

Billetter selges via Posten, Narvesen og 7-Eleven (via billettservice), eller de selger restbilletter ved inngangen fra 30 minutter før forestillingen begynner. Hvis du er medl i Bokklubbens Barn eller har A-kortet, får du rabatterte billetter.

Tror det kommer helt an på to-åringen om hun vil synes dette er for skummelt eller ikke. Man sitter rimelig nærme "scenen" og jeg har som HI sett mange småtasser som har blitt båret hylende og livredde ut av teltet - det er en del høy lyd.

Hvis du velger å gå, så kan du jo evt. sette deg litt ut på sidene, slik at det er lett å gå ut om det skulle bli for skummelt.

Skrevet

Ja! Det er kjempegøy. Mumi kan jo være litt "dummelt" for de minste, men mine to eldste elsket mumiforestillingen- med Hufsa som høydepunkt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...