Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 god kveld jenter.. kommer kanskje med en dumt spørsmål nå.. men må bare spør noen, jeg er gravid, ca 1 mnd på vei, og fikk så lyst på biff i kveld.. så jeg stekte meg det stekte biffen på ganske god varme, biffen ble litt rosa inni.. så sulten som jeg var, så spiste jeg nesten 2 små biffer, som begge var rosa da.. er det farlig for meg som er gravid å spise rosa kjøtt... ble litt bekymret nå... håper noen kan svare meg.. jepp.. seriøst.. ikke noe tulle spørsmål.. vil bare ha litt hjelp.. ellers.. kos dere i kveld jenter!!
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det norske kjøttet er så bra at det er nok ikke noe fare. Men ha som en vanlig regel at alt som ikke har skal vaskes og alt kjøtt gjennomstekes. Da har du iallfall gardert deg ohg magefølesen kjennes bedre.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 I teorien; ja. Men sannsynligheten for å bli syk av det her i Norge er helt ekstremt lav, så du behøver ikke bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå