Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mini var bedt på middag til farmor og farfar i dag, jeg fikk ikke noe beskjed om at far skulle komme... far er så og si nekta kontakt med mini pga forskjellige greier som jeg ikke gidder og legge ut her, men uansett så når vi kommer dit så sier farmor at far kommer og jeg blir litt skeptisk.... og ok vi tar det som det kommer og ser... far viser null interesse, leker litt med han men svært lite.... og etter han har spist så drar han.... bra tenker jeg... men mini vil kose og klemme, skjønner ikke dette for far viser jo ikke engasjemang og møter mini aldri... en gang annenhver mnd... og det er ikke nok(men nå er det min skyld at de ikke møtes men men)

men farmor sa når vi skulle dra at hun skulle respektere mitt valg og ikke invitere far noe mer, for de ville heller ha kontakt med sitt barnebarn, det er jo ihvertfall posivit =)

uff veit ikke hvor jeg skal henn jeg men er bare frustrert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var du ja:=)

Anonyme meg fra den andre tråden!

Virker som besteforeldrene kanksje prøvde fixe opp i noe?! Og kan jo hende de nå så med egne øyne at intr ikke var så stor fra barnefar`s side? Muligens var det den sannheten de trengte. Det er nok ikke lett for dem å "velge bort" sin egen sønn.

Får håpe farmor holder det hun lover, for jeg mener nå at om dere skal prøve ordne opp i noe trengs det ikke bli gjort fremfor foreldrene hans og barnet deres.

Og det må være veldig godt og vite at du har deres forståelse for valget ditt:=)

Skrevet

Heisann!! Eg må bare få si at jeg kjenner meg litt igjen her... Min har så å si ingenting med far å gjør. Noen timer tilsammen (5-6 timer) i måneden. Far har liten interesse, litt kjapp leking med det samme de sees, ellers ingenting... men likevel blir gutten min supergla for å se far, og vil bare kose og klemme....fatter ikke hvorfor det er slik??? når far bodde hos oss, brydde lillegutt seg ikke om far i det hele tatt. har blitt sånn etter han flyttet. Til tross for at far så å si aldri var hjemme når han bodde her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...