Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Rart å tenke på men jeg skulle egentlig hatt termin i disse dager, men det endte desverre i en MA i februaroppdaget i uke 12,skjedde i uke 9. Ble heldigvis fort gravid igjen,hadde bar en mens før den satt. Er nå 22+4!!!!!!!! kunne egentlig ikke blitt fortere gravid, da måtte det ha skjedd før mensen kom og det er jeg i ettertid glad for at den kom først. Tenker ikke så veldig på at jeg skulle hatt termin nå, hadde vært verre hvis jeg ikke hadde vært gravid igjen.
Buick Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Har det omtrent på same måten. I fjor på nesten nøyaktig same tid kunne eg komt like longt som no 16 veker, men hadde SA i veke 6. Hadde i allefall termin på nesten same tid som no. Deilig at det no kjennest ut til å bli litt liv der nede:) Snart UL, så det blir spennande.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde egentlig termin 2.juli...men hadde MA i uke 10...ble ikke oppdaga før i uke 18 da jeg var på ordinær ul i januar...var helt forferdelig... Men heldigvis har det gått bra denne gangen til nå ihvertfall:) Gleder meg så til den lille jenta kommer:)
Stolt mor til 4 skjønne gutter Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg skulle egentlig hatt termin 22.aug. Er nå 12+3, og er veldig glad for at jeg er gravid. (med 2 stk til og med..) Hadde også MA i uke 12 (døde i uke 12 også) i februar. Har vært noen tøffe uker nå, men der ser ut til at de holder ut inni der og forhåpentligvis trives og vokser de også
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Det er rart det der... Jeg har også begynt å tenke litt mer på at hvis jeg ikke hadde mistet/exu i januar, så hadde jeg født snart. Jeg er bare så uendelig glad for at jeg er gravid igjen (21+2), for jeg tror det hadde vært mye mer kjedelig å nærme seg "termin" hvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå