Gå til innhold

Hvem har eggløsning i uke 33? (13 - 19 august)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har :)

Hadde vært artig om vi med eggløsning denne uken følge hverandre mot IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at jeg får eggløsning i løpet av denne uka. Har ikke fått positiv EL-test ennå.

Skrevet

Jeg tror jeg har EL nå :)

Skrevet

Jeg har eggløsning nå!! Så nå hopper jeg til sengs:-)

Ha en fin aften!!

Skrevet

Jeg fikk positiv EL-test i dag og i går, så har nok EL i dag eller i morgen:) Hadde vært koselig å følge hverandre mot IKM:)

Skrevet

jeg har nok el til lørdag. Tester for fullt om dagen:-)

Skrevet

Jeg fikk positivt utslag på el-test i dag, for første gang!!! Jippi - så når er det da størst sjans for å bli gravid?

Skrevet

mas 79 (12pp etter SA)

Hopp til køys i dag og noen dager framover :)

Skrevet

Skal ha EL denne uka.. Begynte å teste på lørdag, men er første gangen jeg bruker EL-test, så er rimelig urutinert! ;-)

Håper på å få positiv test nå, men vi fortsetter å hoppe til køys uansett! Hehe

Skrevet

Jeg har EL nå i dag 16. etter hva jeg har regnet meg til, men merket det på kroppen allerede den 14. Spiller egentlig ingen roll sånn sett, har sikret meg en leveranse med svømmere omtrent daglig i over en uke :o) IKM 30.08.

Skrevet

Jeg skal ha i mårra... gøy å se at vi er flere denne uka..spennende å se hvem som er heldige denne mnd

Masse lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg har el imorgen den 17. Har bursdag da.......så hvis ikke det betyr lykke så vet ikke jeg;-) hehe. Har nettop begynt å teste etter el, men ingen positivt resultat enda....men satser på imorgen da;-) hihi

Skrevet

Jeg har :) Ikke fått helt positiv test enda, men jeg satser no likevel jeg da :) Vi kjører på og håper på det beste!! Gratulerer med bursdag i morgen - jegvilhababy :) Håper det klaffer i morgen!! Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei hei! Jeg har eggløsning på søndag håper jeg. Har hatt en SA for en mnd siden så jeg er ikke helt sikker på syklusen enda. Har hatt en mensen etter det og håper derfor på eggløsning nå på søndag:)

Hadde vært arti å følge med hverdandre fremover! Lykke til alle sammen:)

Skrevet

tusen takk spent:-) Håper det klaffer for oss alle her!!!!!! Det fortjener vi;-)

Skrevet

Jeg el rundt denne uken...usikker på syklusen min, men den var på 28 dager forrige pp. Tenkte jeg skulle prøve el test denne gangen men får bare negativ resultat...Når på dagen bør man teste??

Men vi satser iallefall og håper på det beste...har så lyst på en mai-baby:)

Krysser fingrene!!

Skrevet

Her testes det også for alle pengene ;)

Etter beregning så skal EL dukke opp rundt 17, men fortsatt ingen positive EL-tester desverre.... Bruker CB sine..

Hvilke tester eller metoder bruker dere for å finn EL?...

krysser fingrene for allesammen! :)

Skrevet

Jeg hadde eggløsning i går, så nå krysser vi fingrene for at det sitter denne gangen. Hadde en SA i juni, og er nå inne i 2 pp etter denne. Har IKM 30. august.

Skrevet

Bruker CB digital for å finne el..men så langt uten lykke :(

Kanskje el tester er ikke noe for meg...men jeg håper spiren fester seg denne pp iallefall :) Med ustabil syklus regner jeg med at el finner sted fra 15-20 august...krysser fingrene og håper da!!

Skrevet

Jeg hadde positiv El test for 3 dager siden;)

Skrevet

Hopeful *3pp* :

Har du prøvd CB flere ganger uten å finne EL?.. Eller er det bare denne pp?...

Skrevet

Bare denne pp...testet hverdag denne uken..men ingenting!

Funnet ut at el testing ikke er noe for meg..stressende!

Krysser fingrene for oss ALLE!! :)

Skrevet

OK :)

Jeg prøver også CB for første gang og har heller ikke fått noen positiv test enda.

Har tre stk igjen, så håper på positiv test i løpet av helgen.. :)

Lykke til!!

Skrevet

Har EL i går/dag jeg tror jeg, har en skikkelig sånn EL følelse som jeg bruker å ha, men vondt på ene sia av der eggstokken ca er så....

Skal teste den 02sept tenker jeg. :) eller på mandagen hvis jeg ikke er tålmodig nok *ler*

Skrevet

Fikk faktisk positiv EL-test! Er litt sjokkert, ettersom det jeg har lest her tyder på at folk prøver å finne den noen sykluser før de lykkes. Fikk utslag på onsdag kveld. Så nå har vi koppet i høyet og håper på det beste! :-)

Lykke til alle sammen, gøy at det er så mange samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...