Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har 3 uker til termin og har de siste dagene gått med mye murringer i rygg og mage... er dette vanligvis tegn på modning eller? Ser med skrekk på det hvis jeg skal gå med disse murringene i 5 uker til, for de er til tider ganske så vonde...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg har hatt det slik siden uke 36 med murringer, og fått beskjed om at dette er modnig, og at det er bra for fødsel.. Jeg vet oxo at jeg har blitt moden..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Tusen takk for svar! da håper jeg det betyr jeg ikke har så lenge igjen...
Gjest Ut på tur Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Tror ikke det er så lurt å begynne å vente på fødsel allerede nå med 5 uker til termin... går du to uker over snakker vi nesten to måneder med intens venting(kan bli "litt slitsomt tror jeg) . Jeg har hatt en del mensmurring i veldig mange uker... termin i dag og ingen unge og ingen tegn til unge heller...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 3 uker til termin og maks 5 uker til ungen er ute men belager meg for sikkerhets skyld på at det tar 5 uker til, sånn at jeg ikke blir skuffet... er bare slitsomt med disse vondtene i hytt og pine =(
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 har hatt mens murringer i 5 uker nå... er uke 42.... så ????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå