Monica-76 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei alle sammen. Jeg er ny prøver med IKM til lørdag, og har faktisk noen symptomer. Men siden det er første pp er det kanskje fordi jeg vil kjenne disse syptomene. Har en gutt på 3 år fra før.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei, hei, og velkommen skal du være! Krysser fingrene for at spira sitter allerede! Er jo de som får det til så fort!
Monica-76 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Takk. Sist tok det 9mnd, men da hadde jeg brukt p-piller i mange år først. Denne gangen har jeg ikke brukt noe hormonpreparater så jeg håper det ikke tar så lang tid denne gangen. Lykke til du og.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Takk, takk! Samme som med meg det. Sist tok det 10 mnd, og da hadde jeg gått på pilla i 7-8 år. Nå har jeg ikke tatt noe, men som du ser, har vi holdt på en god stund nå... :-/
Monica-76 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Da er jeg sikker på at det klaffer for dere snart. Er jo betryggende å vite at man har fått det til før. Jeg var egentlig innstilt på at det skjer når det skjer. Men når vi først begynte å prøve og fordi jeg kjenner noen symptomer er jeg nok litt overgira. Kjøpte en CB digital i dag. Er redd jeg ikke klarer å la være i morgen tidlig:-o Har du testa mange ganger før IKM?
Lykke(lig) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Velkommen og lykke til! Det er mange som har fått en spire i disse dager etter å ha prøvd en kort tid:)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Ja, jeg håper på det! Men begynner å bli litt utålmodig nå... Nei, jeg har aldri testa før ikm. Viste så innmari seint på meg sist, så den sjansen tar jeg ikke. Lurer på å ta en test i morra selv. Hadde en rar tante forrige uke, er øm i brystene fortsatt og litt stikninger nede på ene sida, så jeg må bare finne ut av det. Lykke til på testen! Krysser fingrene for at spira sitter!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Velkommen hit! Håper du er gravid allerede. Lykke til!
Monica-76 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2007 Vi får oppdatere med testsvar i morgen da! Lykke til du og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå