Anitahar2barn Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 siden alle driver å skriver om sykluser og sånn..når er egentlig en syklus er det fra 1.dag mens til 1. dag mens...eller siste dag mens til 1. dag mens...eller ingen av delene? Og gravid kan man altså bli to uker før mensen...og to uker etter 1.dag mens? Må visst få det inn med teskje........... Takker for raske svar...sitter og teller nå :-) Jeg vil rekke maibaby!!!
Bomsedeisi Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Helt riktig, en syklus er fra 1 dag av en mens til 1 dag av neste mens Ja, man har ca. eggløsning 14 dager etter 1 mens og 14 dager før neste mens, men det varierer fra person til person og hvor lang syklus man har. Se babyverden.no på eggløsningskalkulator å regn ut ca. når du har eggløsning. Lykke til
Anitahar2barn Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 thank you... her varierer det visst fra 30 dager til 23...de siste fire mensene har vært 25 23 25 23 hmmm..annenhver eggstokk.det var morsomt. Skulle hatt ikm igår..men ingen mensen og neg test igår.. Men har tatt ut kobberspiral og vet ikke hvor lang tid før man er vanlig igjen. Legen sa det kunne ta tre måneder...da får jeg ikke maibaby....................snufs..........jaja...gullet kommer når det kommer. Men kjedelig å gå å vente på mensen eller pos.test. Jaja...blir mye venting framover nå føler jeg.................
Bomsedeisi Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Huf ja denne ventetiden er laaaaang. Jeg er selv i min 2 pp (prøve periode) og er veldig utålmodig, har eggløsning i disse dager så da er det bare å vente-vente -vente på mensen som man håper ikke kommer
Anitahar2barn Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Man lever jo bare i et ventemodus og dette er egentlig ikke min 1pp en gang...Åssen skal dette gå?? Lykke til til oss alle :-)
Bomsedeisi Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Huff ja, begynner å bli lei all denne sexen jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå